You are currently viewing מסעדות כשרות בפראג

מסעדות כשרות בפראג

האוכל הכשר בפראג גדל לא מעט בשנים האחרונות, ומציע מגוון ארוחות כשרות טעימות להנאת המטיילים. הנה כמה מהמסעדות הכשרות הטובות ביותר בפראג, שכולן מגישות אוכל מדהים ומספקות אווירה חמה ומסבירת פנים.

1. Kavarna המסעדה הכשרה הראשונה בפראג היא קווארנה

המסעדה הכשרה הראשונה בפראג היא קווארנה בסגנון ישראלי, הממוקמת בפינת הרחובות דלוהה ו-V Jámě. מסעדה זו מציעה אווירה לא פורמלית ומציעה מגוון רחב של מנות ישראליות טעימות, מפלאפל טרי ועד קבב בגריל. מסעדת Kavarna מגישה גם מגוון רחב של יינות ובירות ישראליים, מה שהופך אותה למקום נהדר להירגע בו וליהנות מארוחה.

Kavarna היא מסעדה בסגנון ישראלי בפראג, צ’כיה, המציעה תפריט מגוון של מאכלים ים תיכוניים טעימים ואותנטיים. ממוקם בלב העיר, Kavarna הוא מקום נהדר ליהנות מארוחה עם חברים ובני משפחה. האווירה במסעדה חמה ומזמינה, עם צוות ידידותי ובעל ידע שיעזור להפוך את חווית האוכל שלכם לתענוג.

קווארנה מציעה מגוון רחב של מנות, עם משהו שיתאים לטעם של כולם. ממנות ישראליות מסורתיות כמו פלאפל, חומוס ושקשוקה, ועד בשרים ודגים על האש, אפשרויות צמחוניות ואפילו קינוחים, יש משהו שישמח את כולם. המסעדה מציעה גם מבחר נרחב של יינות ובירות, כמו גם מיצים ושייקים טריים.

מנת הדגל של המסעדה היא ספיישל קווארנה, הכולל שילוב של פלאפל, חומוס, טחינה, סלט ופיתות. מנה זו מוגשת עם מבחר של ירקות ועשבי תיבול טריים, מה שהופך אותה לארוחה טעימה ומשביעה. מנות פופולריות נוספות כוללות את פלטת החומוס הקלאסית, קבב העוף בגריל וצלחת הפלאפל.

השירות של קווארנה הוא מהשורה הראשונה, עם צוות ידידותי וקשוב שתמיד מוכן לעזור. המסעדה מתאפיינת באווירה רגועה ומציעה אווירה נעימה ומזמינה בה תוכלו ליהנות מארוחותיכם. המסעדה מציעה גם מקומות ישיבה בחוץ, מה שהופך אותה למקום נהדר לשבת בו ולראות את העולם עובר.

Kavarna הוא מקום נהדר ליהנות מארוחה נינוחה עם חברים ובני משפחה, או פשוט להירגע וליהנות מהאווירה. עם אוכל טעים, אווירה מזמינה ושירות ידידותי, קווארנה היא בחירה מצוינת לארוחה טעימה בפראג.

2.Máchovka מסעדה כשרה בפראג

המסעדה הכשרה השנייה בפראג היא Máchovka, הממוקמת ברובע וינוהראדי האופנתי. מסעדה זו מגישה מגוון רחב של מנות בסגנון ים תיכוני, כולל שקשוקה, חומוס ופלאפל. המסעדה מגישה גם מבחר של יינות ובירות אירופאים וישראליים.

Máchovka היא מסעדה כשרה הממוקמת בלב פראג, הרפובליקה הצ’כית. המסעדה מגישה מאכלים יהודיים מסורתיים מאז שנות ה-50 של המאה ה-20. התפריט שלה כולל מבחר רחב של מנות מסורתיות, כמו גם כמה מתכונים מודרניים על קלאסיים. התפריט שלה כשר לחלוטין וכל המנות מוכנות על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של כשרות.

מקום האירוח מאצ’ובקה (Máchovka) ממוקם בעיר העתיקה ההיסטורית, ליד גשר קארל (Charles) והרובע היהודי. הוא שוכן בבניין שראשיתו בסוף המאה ה-19 ושמר על חזית הלבנים המקורית שלו. בפנים, המסעדה מציעה אווירה כפרית עם קירות לבנים חשופות, תקרות ספוני עץ ופינת אוכל נעימה.

תפריט המסעדה כולל מגוון מנות יהודיות קלאסיות, כגון לביבות, גפילטע פיש, צ’ולנט, קוגל ומרק כדורי מצה. המסעדה מגישה גם מבחר של מנות צ’כיות מסורתיות, כגון גולאש, שניצל וחזיר צלוי. המסעדה ידועה גם במבחר היינות והבירות שלה, כמו גם בקינוחים הטעימים שלה.

Máchovka הוא מקום פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. המסעדה פתוחה 7 ימים בשבוע ומציעה ארוחות צהריים וערב. יש בו גם שירות טייק אוויי ושירות משלוחים, מה שהופך אותו לנוח למי שאין לו זמן לבקר במסעדה.

Máchovka הוא מקום נהדר לחוות את הטעמים של המטבח היהודי המסורתי באווירה נעימה ומזמינה. המסעדה מוקדשת לשימור ההיסטוריה והתרבות של המטבח היהודי, תוך מתן פרשנות מודרנית לכמה מנות קלאסיות. בין אם אתם מחפשים ארוחה מסורתית או משהו קצת יותר הרפתקני, Máchovka הוא המקום המושלם לארוחה טעימה.

3. מסעדת קפה המלך דוד בפראג

מסעדה כשרה נהדרת נוספת בפראג היא קפה המלך דוד העכשווי, הממוקם בפינת הרחובות ילסקה וקרקובסקה. מסעדה זו מציעה מגוון רחב של מנות ישראליות מודרניות, כגון שווארמה, קבב וחומוס. קפה המלך דוד מגיש גם מגוון רחב של יינות ובירות ישראליים ואירופאיים.

קפה קינג דוד, הממוקם בלב פראג, הוא מסעדה כשרה עכשווית המציעה מבחר מעולה של מנות ומשקאות. המסעדה היא יעד פופולרי למקומיים ותיירים כאחד, שבאים ליהנות מחוויית האוכל הכשרה האותנטית היחידה בעיר.

קפה המלך דוד היא מסעדה יוקרתית המציעה תפריט מגוון של מנות מסורתיות ומודרניות. התפריט כולל מנות יהודיות קלאסיות כמו גפילטע פיש, חומוס ומרק כדורי מצה, כמו גם מנות עכשוויות יותר כמו קרפצ’יו בקר וסלמון ים תיכוני. המסעדה מציעה גם מבחר נרחב של יינות, בירות וקוקטיילים.

עיצוב המסעדה מודרני ומזמין, עם שולחנות עץ מלוטשים וכיסאות עור נוחים. האווירה חמה ומזמינה, והצוות ידידותי וקשוב. המסעדה כוללת פטיו חיצוני גדול, מושלם להנאה מארוחה בשמש.

קפה המלך דוד חרט על דגלו להעניק ללקוחותיו חווית סעודה כשרה ייחודית ואותנטית. כל חומרי הגלם של המסעדה כשרים, וכל המנות מוכנות על פי תקני כשרות מחמירים. המסעדה גם כשרה לחלוטין, כלומר לא מוגשים בשר חזיר, רכיכות או בעלי חיים לא כשרים.

קפה המלך דוד הוא מקום נהדר ליהנות בו מארוחה טעימה באווירה רגועה ומסבירת פנים. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע, ומומלץ להזמין מקום מראש. המסעדה מציעה גם שירותי קייטרינג לאירועים מיוחדים ומסיבות פרטיות.

קפה קינג דיוויד היא המסעדה הכשרה היחידה בפראג ומהווה יעד חובה לכל מי שמעוניין ליהנות מחוויית אוכל כשרה אותנטית וטעימה. ממאכלים יהודיים מסורתיים ועד מנות עכשוויות יותר, קפה המלך דוד מציע משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב מזדמנת או ערב מתוחכם בחוץ, קפה המלך דוד בטוח יספק את כל צרכי האוכל הכשרים שלכם.

4. מסעדת Chlebíčky בפראג

המסעדה הכשרה הרביעית בפראג היא המסעדה היהודית המסורתית, Chlebíčky, הממוקמת ברחוב Štěpánská. מסעדה זו מגישה מנות יהודיות מסורתיות, כגון מרק כדורי מצה, גפילטע פיש וקניש. מסעדת Chlebíčky מציעה גם מגוון רחב של יינות ובירות ישראליים ואירופאים.

5. מסעדת Naplavka בפראג

המסעדה הכשרה החמישית בפראג היא המסעדה המודרנית בסגנון ישראלי, Naplavka. מסעדה זו ממוקמת על גדות נהר הוולטאבה, ומציעה מגוון רחב של מנות בסגנון ים תיכוני, כגון חומוס, פלאפל ושקשוקה. מסעדת Naplavka מגישה גם מגוון רחב של יינות ובירות ישראליים ואירופאים.

פראג היא ביתה של מסעדה מודרנית בסגנון ישראלי, Naplavka, הממוקמת ברובע ז’יז’קוב (Žižkov) התוסס של העיר. Naplavka הוא חלל מואר ואוורירי, עם אווירה רגועה ומזמינה המושלמת לארוחת ערב מזדמנת בחוץ. התפריט כולל מבחר רחב של מאכלים ישראליים, החל ממגשי מזטים מסורתיים ועד חומוס, פלאפל ומאפים מלוחים. יש גם מבחר של פיצות מלוחות, הנאפות בתנור עצים.

מנת הדגל של המסעדה היא פלטת Naplavka, שהיא מבחר חומוס תוצרת בית, טבולה, פלאפל ומנות ישראליות מסורתיות נוספות. המגש מוגש עם פיתות חמות, והוא בטוח יספק גם את החיך האנין ביותר.

מאכלים אהובים נוספים כוללים שקשוקה ירושלמית, מנת ביצים פיקנטית המוגשת עם פיתות; מגוון סלטים טריים; והקבבים הלבביים בסגנון ירושלמי. Naplavka מציעה גם מבחר של מנות צמחוניות וטבעוניות, כמו גם מגוון של קינוחים, כולל בבקה שוקולד טעים.

תפריט המשקאות של המסעדה כולל מבחר מרשים של יינות ישראליים, בירות בוטיק ומשקאות חריפים, כמו גם מבחר של משקאות לא אלכוהוליים. עבור אלה המחפשים משהו מיוחד, הבר מציע גם מגוון של קוקטיילים ואפריטיפים.

Naplavka היא מקום מצוין לארוחת ערב רגועה בחוץ, והמסעדה מציעה פרשנות מעניינת למטבח הישראלי. עם האווירה הידידותית והמזמינה שלה, אין זה פלא מדוע המסעדה הפכה כל כך פופולרית בקרב מקומיים ותיירים כאחד. אם אתם מחפשים מסעדה מודרנית בסגנון ישראלי בפראג, Naplavka בהחלט שווה ביקור.

6. מסעדת עדן בפראג Eden

לבסוף, המסעדה הכשרה השישית בפראג היא המסעדה בסגנון ים תיכוני, עדן, הממוקמת ברחוב Řetězová. מסעדה זו מגישה מגוון רחב של מנות ים תיכוניות, כגון שקשוקה, חומוס ופלאפל. מסעדת Eden מגישה גם מבחר של יינות ובירות ישראליים ואירופאיים.

זהו מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד, המציע מגוון רחב של מאכלים ומשקאות טעימים. האווירה נינוחה ומזמינה, עם מקומות ישיבה נוחים בפנים ובחוץ בגינה. התפריט כולל מגוון מנות ים תיכוניות מסורתיות, כגון בשרים ודגים על האש, פלאפל, חומוס ובאבא גנוש. המסעדה מציעה גם מבחר נרחב של אפשרויות צמחוניות וטבעוניות.

העיצוב במלון עדן הינו בהשראת הים התיכון, עם גוונים חמים ואדמתיים ונגיעה של אלגנטיות. המסעדה כוללת מטבח פתוח, כך שתוכלו לצפות בשפים מכינים את הארוחה שלכם בזהירות. האווירה נעימה, עם מוזיקה רכה המתנגנת ברקע וצוות ידידותי.

האוכל בעדן הוא באיכות הגבוהה ביותר, מוכן טרי ומבושל לשלמות. המסעדה משתמשת רק במרכיבים הטריים ביותר, שמקורם ביצרנים מקומיים. רשימת היינות נרחבת, עם מבחר יינות מצ’כיה ומכל רחבי העולם. הקוקטיילים פופולריים גם הם, וכוללים משקאות חריפים ומרכיבים מקומיים.

עדן היא מקום נהדר ליהנות בו מארוחה נינוחה עם חברים או משפחה. המחירים סבירים והשירות מעולה. המסעדה פתוחה לארוחות צהריים וערב ומהווה מקום נהדר לערב רומנטי. בין אם אתם מחפשים ביס מהיר או ארוחה מפנקת, עדן היא המקום המושלם ללכת אליו.

כל המסעדות הללו מציעות ארוחות כשרות מעולות באווירה חמה ומסבירת פנים. בין אם אתם מחפשים ביס מהיר לאכול או ארוחת ערב נינוחה, המסעדות האלה בטוח ישמחו.

כתיבת תגובה