You are currently viewing כמה עולה טיול לדובאי☝️?כולל בזבוזים
טיסות לאבו דאבי

כמה עולה טיול לדובאי☝️?כולל בזבוזים

טוב אז הקמתי בלוג תיירות לדובאי בשביל למצוא תחביב מוזר(: ולעזור לאנשים

אחת השאלות ששולחים לי הכי הרבה במייל זה כמה עולה טיול לדובאי?

 

בקצרה כמה עולה טיול ל4-5 ימים לדובאי?

בשביל להיות ממוקד אני אכתוב כמה זה עולה לתייר הממוצע הישראלי חופשה בדובאי בזמנים האלה המחיר יכלול 4 לילות בבית מלון + רכב שכור+טיסה+ כמה אטרקציות וכמובן מזון.

המחירים לחודש יוני ל4 לילות 5 ימים[לא מלאים] מחיר טיסה לאדם 250 שקל.

רכב כולל ביטוח לכל התקופה 395 שקל למאזדה 3 [השתתפות עצמית במקרה של תאונה או גנבה עד 500 יורו] ,ודלק לכל התקופה 200 שקל בהגזמה הדלק ממש זול שם(: [המחיר לרכב לא לאדם]

מלון 5 כוכבים לכל התקופה כולל ארוחת בוקר 1050 שקל לחדר זוגי .

500 שקל ארוחות לאדם שזה כולל גם סנדוויצים גם מסעדות רחוב/בתי קפה וגם מסעדת מישלן אחת, ואטרקציות 500 שקל לאדם שזה כולל סיבוב קניונים בדובאי+מרינה, גלובל וילג’, סקי דובאי, טיול ג’פים וכמובן בורג’ חליפה המגדל הגבוה בעולם.

ויזות ובדיקות קורונה 500 שקל הכי זול שמצאתי.

סך הכל לאדם 2575 שקלים ל4 לילות. [250 טיסות+300 רכב ודלק+ 525 מלון וא.ב+1000 שקל לאטרקציות אוכל ובזבוזים+500 ויזות ובדיקת קורונה]

אוקי אז כרגע הדרך הכי זולה לטוס לדובאי זה דרך וויז איר שנוחתת באבו דאבי מגיעים לשם בשלישי סביב השעה 2 בצהריים וחוזרים ב5 בבוקר בשבת [מבאס אבל חוסך הרבה כסף] השכנה הנמצאת שעה וחצי נסיעה מחיר טיסה לאדם הכי זול שמצאתי היה 116 שקל להלוך חזור, אבל התאריכים לא התאימו אז שלישי עד שבת ביוני יעלה 238 שקל טיסה הלוך חזור ועוד 238 שקל מטען 240 שקל ל20 קילו מזוודה לשניכם אז אתם טסים זוג יעלה לכם 478 שקל נעגל ל250 שקל לאדם.

רכב מאזדה 3 395 שקל מצאתי באתר VIPCARS [בכלליות אני מחפש השכרת רכב באתר קיאק הכי זול שמצאתי] עם ביטוח לכל התקופה השתתפות עצמית עד 500 אירו במקרה של תאונה או גניבה ,נוסיף לזה 200 שקל דלק לכל התקופה. [שזה הגזמה כי הדלק באמירויות ממש זול]

 

מובנפיק דובאי

מלון *5 Mövenpick Grand Al Bustan הוא ממוקם בדובאי ליד הנהר שזה לא במרכז אבל אזור מעולה עם הרבה מסעדות טובות שמתאימות לכל המחירים ולא חסר אטרקציות. מה שחשוב זה שיש חניה חינם הדירוג גולשים של המלון בטריפאדוויזר 4.5 יש בו כמה בריכות ענקיות וספא מפנק והוא עולה רק 1050 שקל כולל ארוחת בוקר לכל התקופה.

אטרקציות: יום א’ בדרך למלון שווה לעבור בעין אמריאטס בשארגה’ שזה גלגל ענק שצופה על חלק גדול מדובאי ואבו דאבי בראות טובה עלות 30 שקלים שווה גם לחטוף שם אוכל רחוב כמו שוארמה או קבב בלאפה קטנה. בערב גלובל וילג’ 15 דירהם לאדם כניסה עוד אוכל ובזבוזים 40 דירהם סך הכל 50 שקל .

יום שני מרינה מקום מועלה לטייל ולספוג את אווירת העושר שנודפת באוויר אחרי זה מומלץ ללכת  ג’ומיירה ביץ’ לשכשך קצת במים ולתפוס ארוחה קלה במלא דוכני מזון שנמצאים שם סך הכל 100 שקל לאדם על בעיקר אוכל ואולי בירה.

בערב ליסוע לבורג’ חליפה לטייל בקניון לראות את אקווריום של דובאי שנמצא בקניון ולצאת החוצה לאגם שממנו יש מופע מזרקות מדהים שווה במיוחד לשבת באחד ממסעדות שמשקיפות למזרקה ואחרי זה לשבת על דרינק במסעדת בר אטמוספר שנמצאת בתוך הבורג חליפה [משקה החל מ30 שקל] קחו בחשבון שצריך להזמין מקום ,סך הכל סביב ה200 שקל על הבר וארוחת ערב לאדם.

מופע מזרקות בבורג' חליפה

 

מופע מזרקות בבורג’ חליפה

יום שלישי נתחיל בבוקר בשוק הזהב של דובאי שזה מתחם ענקי של שווקים מכל הסוגים חובה לעבור בשוק התבלינים ולעבור בחנויות הרחוב לקנות מתנות הביתה במחירים מצחיקים חובה לקחת שיט לגדה השניה בנהר עלות רק שקל כי זה משמש כלי תחבורה אבל זה מאוד מהנה וסירות די מיוחדות.[80 שקל בזבוזים ואוכל רחוב]

בצהריים עד הערב נצא לספארי מדבר לוקחים מבית מלון שלך לחולות של דובאי אחרי נסיעה של שעה מכניסים אותך למתחם פתוח וגדול של טרקטורנים אמנם לרוב העלות רכיבה לחצי שעה או שעה לא כלול במחיר אבל זה בהחלט חובה [125 שקל לאחד 200 שקל לזוג] יש גם במתחם דוכני אוכל תה ואפשר להצטלם עם בז.

אחרי זה לוקחים אתכם עם ג’פ לחולות המדבר שם ממש מתגלשים עם ג’פ בחולות של דובאי מטורף אנחנו מדברים על פניות חדות וממש לקפוץ לא מתאים לכל אחד. בסוף הנסיעה בדרך כלל יהיה אפשרות לתמונות שקיעה בדיונות בדובאי הבלתי נגמרות ואפשר לגלוש עם סנובורד מיותר לגמרי. עם הנהג שלכם ממש מקומבן יכין לכם קפה בחולות.

כסיימנו עם ג’פ יסעו אתכם לאוהל בדואי במרחק של 15-30 דקות נסיעה במתחם יהיה לכם אפשרות לרכב על גמל בחינם [חצי דקה בערך):] יתנו לכם 2 מנות בשרים ומופע שבכמה פעמים שהייתי אף פעם לא התאכזבתי [כל החוויה 100 שקל לספארי ועוד 100 שקל לטרקטורנים].

בלילה נלך לאחד מסקי לונג’ בדובאי שנמצאים בקומות הגבוהות של המגדלים לקוקטיל מהנה [70 שקל עם שירות כמובן]

יום אחרון נסע לפריים דובאי שזה מבנה ענקי ממנו אפשר לצפות על רוב דובאי [50 שקלים כניסה]

אחרי זה נלך למוזיאון דובאי אלפהידי המוזאון נמצא במצודה עתיקה ויש בו הרבה פריטים מעניינים ונחשב למוזיאון הפופלרי ביותר בדובאי לפי טריפאדוויזר.[30 שקל]

לצהריים נלך למסעדת כוכב המישלן לעסקית LPM Restaurant & Bar רק 120 שקלים מדהים!!! הארוחה כוללת ראשונה ועיקרית אפשר גם ללכת על אופציה אחרת של 2 ראשונות ועיקרית עם קינוח ב170 שקלים. להזמין מראש.

אחר צהריים עד הערב אני ממליץ להנות ממה שמציע המלון ולנוח בבריכה או ללכת לספא.

קו הרקיע של שארג'ה

 

נחיתה באבו דאבי יכולה לחסוך לכם יותר מ1000 שקל בטיסות.

עכשיו בשביל להשיב על השאלה הזאת זה תלוי במלא משתנים ,כמה זמן אתה מתכנן להיות?3 לילות?5 לילות? או בכלל שבועיים. [כן יש מה לעשות בדובאי שבועיים!]

ספטמבר-נובמבר הם החודשים הזולים בשנה מבחינת דובאי

איזה סגנון חופשה אתם רוצים בטן גב בדובאי רגוע עם קצת אטרקציות? לבלוע את דובאי בגדול להיות בכל האטרקציות שהמדינה מציעה? טיול משפחות בדובאי? טיול פודיס בדובאי? [בדובאי בשיא נפתחו בחודש מעל 1000 מסעדות חדשות],טיול שמטרתו העיקרית היא לחגוג ומסיבות או בכלל המטרה היא טיול אינסטגרם כמה שיותר תמונות מההמות בבניינים ענקים יאכטות שמשייטות על מים כחולים ולא יזיק מנה עם זהב במסעדת מישלן בשביל לעלות את העוקבים.

עוד משתנה חשוב מתי אתם רוצים לטוס עכשיו כנראה זה המחירים הכי זולים שתמצאו בגלל הקורונה שהקורנה תעבור בברכה מאיתנו כל המחירים יעלו מטיסות לבתי מלון ולשלל אטרקציות שונות.אבל לשיים את הקורונה בצד החודשים של ספטמבר-נובמבר הם החודשים הזולים בשנה מבחינת דובאי,כאשר דצמבר הוא החודש היקר בשנה בגלל חג המולד.

עוד משהו חשוב איפה תרצו לנחות אם תחליטו לנחות בדובאי המחיר כרגע הכי זול הוא של ישראייר בערך ב200 דולר בתאריכים נבחרים אבל רוב המחירים הם 350 דולר ומעלה. לעומת זאת אם תחליטו לטוס לאבו דאבי שהיא שעה וחצי נסיעה מדובאי יש את וויז אייר שהם גובים החל מ58 דולר להלוך חזור לא כולל כבודה ואם אתם חברי מקבלים עוד 20 דולר הנחה שזה מחיר מדהים.

 

המוניות בדובאי די זולות והם הרבה יותר יעילות מתחבורה ציבורית שהיא איטית יחסית ולא פרוסה בשפע.

מונית מאבו דאבי לדובאי תעלה לכם 200-250 שקל לכל המונית לכל כיוון. [אם אתם 3-4 אנשים ממש משתלם] אוטובוס שזה אפשרות לא מעודפת תעלה 30-40 שקל בקו 104 או 106 אבל הבעיה שזה אקח אתכם בין שעתיים וחצי לשלוש שעות וחצי תלוי איפה אתה רוצים לעצור בדובאי. האופציה המעודפת היא להשכיר מכונית מחירים מתחילים ב30 דולר עם ביטוח ליום למיני I10 וכדומה או מאזדה 3 יונדאי אקסנט ב40 דולר ליום בכלליות עדיף להשכיר אוטו חוסך הרבה זמן וכסף על מוניות ,רק לא לשכוח רישיון בינלאומי [להוציא בממסי] לא מקבלים רישיון ישראלי בלי להוסיף עליו רישיון בין לאומי.

טוב עוד 2 סעיפי הוצאות הם מלונות ואטרקציות לגבי מלונות זה באמת תלוי בסוג הטיול שלכם למרות שתמיד כייף מלון מפנק אין צורך להוציא 200-300 דולר ללילה אם אתם מתכננים לחרוש את העיר ורק לישון בחדר, יש מספיק מלונות מעולים עם חדרים מפנקים ובריכה ב60-100 דולר ללילה. למי שרוצה לחסוך אפשר גם למצוא דירות במיקומים מצוינים בגורדי שחקים ב30-50 דולר ועם אתם בקבוצה של 3-6 אנשים זה האופציה הכי זולה שלכם.

בניגוד למה שחושבים לגבי אטרקציות בדובאי ונכליל כאן גם מסעדות זה לא חייב להיות יקר אפשר להעביר שבוע שלם מלא אטרקציות בדובאי בפחות מ50 דולר ביום לאדם שזה כולל גם כניסה למתחמי בילוי ומוזיאונים, טיולי יום,מסעדות ואפילו בילוי במעדוני לילה. יש מלא מסעדות זולות בדובאי שאפשר לאכול ארוחה שלמה החל מ20 שקל כולל שתיה ותתענגו מכל נגיסה.מלא מוזיאונים ומתחמים שהכניסה אליהם חינם או בעלות מצחיקה של עד 30 שקלים.

אני יעשה סדרה של כתבות לכל אחד מסוגי הטיולים האלה שהדגש זה דברים שפחות מוכרים לתיירים הרגילים מסעדות מיוחדות סדנאות ואטרקציות שונות.

כתיבת תגובה