You are currently viewing כמה זמן טיסה צרפת ליון? ומסעדות שוות בליון?

כמה זמן טיסה צרפת ליון? ומסעדות שוות בליון?

אז כמה זמן טיסה זה לליון ? זמן טיסה ישירה לליון הוא 4 שעות ו35 דקות.

טיסה חזור תקח 4 שעות ו20 דקות, כמו כן מדובר באחד הקווים היותר ותיקים שיוצאים מנתבג בצורה מפתיעה היו טיסות מנתבג לליון עוד בשנות ה80 כנראה בגלל שיש הרבה יהודים בצרפת שרוצים לבקר בארץ.

התמונה של הכתבה נעשתה על ידי בעזרת CANVA AI פשוט רשמתי GIRL IN LYON וזה לקח כמה סיבובים עד שקיבלתי תמונה שאני אוהב מה אתם חושבים? הייתם מציגים את התמונה בסלון שלכם?

כמה זמן טיסה צרפת ליון? ומסעדות שוות בליון?

צרפת, שנחשבת היטב למוקד ההונאה של הפודיז, מצפה לגלות מה יש לצרפת להציע:זו הפעם הראשונה שלי בליון וכרגע אנחנו גון נה יוצאים לשוק האוכל המקומי ואז אנחנו הולכים לארוחת ערב, הבטן של ליון, כלומר, שוק האוכל.

השוק נקרא הסנדק. הגסטרונומיה הצרפתית במקום הטוב ביותר בליל לאכול, הוא כאן על פי ג’ולי, מחוץ לשלי, על כל כך טוב. אז זה איזה חוף פליציה שהוא מיונקס אמיתי, גברת.

פריי. זה לוקח את המקום המיוחד הזה לארוחת הערב הערב, שהוא בושון קלאסי, שהוא השם של לאה, מייס, מסעדה וההיסטוריה שמאחורי זה. אם בעלי המסעדה היו שמים קערת קש מחוץ למסעדה, שנקראת בושון, שהייתה אומרת למקומיים ולאנשים שעוברים לעשות את זה, הם היו יכולים לבוא לאכול כאן וגם לנוח את הסוסים שלהם.

זמן טיסה לליון?

אבל ההיסטוריה מספקת את זה: התרגום האנגלי של הגבינה הטרייה הזו והמוח של וויבר המשי. מה הסיבה שזה נראה כמו שלושה. אם אני פוגע באירוניה, נראה כמו עצירת מוח מספר שתיים לארוחת ערב: אנחנו הולכים קצת יותר, אני חושב, מעודן כרגיל.

אז זה בטעם של שני העולמות, איך יכול להיות שמשהו בפרשנות אוכל משובחת יותר ואנחנו מבקרים עכשיו בחווה ישנה מאוד מסורתית? זה בן מאתיים שנה ובחוות זו יש שני מפציצים שמייצרים גבינת עיזים מקומית. הילדה הקטנה הזו, מה שראינו זה עתה נעשה הוא גבינת PDO שיש לה את האפלציה מהאזור הזה, והיא יכולה לקבל את שיקגו. אז בדיוק פגשנו את נואל לאפלין הנפלא והוא חקלאי חיטה שבמקרה גם מכין את הלחם, וכך הוא גדל בשבוע.

הוא טוחן את החיטה לקמח ואז הוא גם אופה את הלחם. יש ממש ענק מהם וכשהוא מוכר את הלחם, יש לו תורים מחוץ לדלת ופשוט ניסינו את זה. אני יכול להבין למה זה כמו איכות יפה, מחמצת אנחנו יוצאים למצוא כמה דבורי דבש ובתקווה לנסות גם קצת דבש.

זמן טיסה לדרום צרפת?

גם אתה לא נראה כאילו אתה בסרטון משנות ה-80. אוקיי, אני לא אוהב את זה בכל מקרה, אנחנו gon na. תעשה את זה חנות עטיפת אלבום, בלה, תן לזה להיות מוכן.

זיופים להיות מוכנים, להיות מוכן. אה, זהו. משחק המילים שלי, המיועד לגנוב מהקצה עם ארוחת הערב שזה יתחיל היום בליאון עם טעימת היין, וזה אפילו לא בערך 10: 00

מ. דרך טובה להתחיל את היום: ריבות, cuz. אני באמת נשמע כאילו סם מדכא הוא מדהים וזה בעצם יותר כמו מסע מוגדר.

הטעמים מדהימים: הסיפור האהוב עלי, צמחי התות שוב בשוק.

כתיבת תגובה