You are currently viewing כמה זמן טיסה פריז? ומסעדות שוות בפריז 2022
זמן טיסה לפריז?

כמה זמן טיסה פריז? ומסעדות שוות בפריז 2022

זמן הטיסה לפריז הוא 4 שעות 45 דקות עם אייר פראנס שזה המסלול הכי קצר בין תל אביב לפריז.

לעומת זה לאלעל יש מסלול שמגיע ל5 שעות ו10 דקות, שטיסה חזור תיהיה כ- 4 שעות ו45 דקות.

לא פחות מ7 טיסות ביום יוצאת מתל אביב אל פריז וסך הכל מעל 20 אלף נוסעים טסים אל פריז וחזרה ממנה.

החברות שטסות לפריז הם: אלעל , אייר פראנס , ארקיע ,איזי ג’ט ו Transavia

כמה זמן טיסה פריז? ומסעדות שוות בפריז 2022

יש אלפי מסעדות בפריז, אבל הבקשה שנקבל הכי הרבה היא: איפה המקומיים אוכלים? איפה אוכלים הפריזאים? אז בסרטון הזה אנחנו gon na. קח אותך לחמש אבני חן, ביסטרו פריזאי טיפוסי, שאליו רק פריזאים הולכים, אין שם הרבה תיירים ואנחנו הולכים לנסות כמה מהמועדפים בפריז כמו bev, borgino של המיונז שלך וכל הדברים.

אתה רוצה לנסות כשאתה בפריז. אז האם אתם מוכנים? האם אתה מביא תיאבון, אני מוכן, לבן, בוא נלך, בוא נלך, אז אנחנו gon na go לאכול ארוחת צהריים היום במקום שבו אנשים פריזאים אוכלים ארוחת צהריים, לא באלטרואיסטית רק נקודה שכונתית קטנה, שם אתה gon na למצוא צרפתית קלאסית מדהימה, דברים טיפוסיים וזה רק כאן: אתה מוכן כן, בוא נלך אם אתה מחפש פריזאי, מסעדה אותנטית. זה המקום צ’רנה.

כל האנשים שאוכלים כאן הם פריזאים והאוכל אותנטי לחלוטין, דברים מדהימים. אז אני לא יכול לחכות לנסות את זה. זהו רוטב שמנת עם בצל, שום ועירית, וזה פשוט לחם צרפתי קלוי פריך כמו מחמצת, לחם צרפתי, וזה פשוט נפלא.

עכשיו אני צריך אחד אם אתה בא לכאן, אתה רוצה לשבת בכל מקום שדניאל מגיש, כי המלצר הזה שובב, הוא כיף. הוא יודע את הדברים שלו ברור שהוא היה כאן הרבה זמן והוא מדבר אנגלית מושלמת בצורה מאוד מצחיקה. מגניב.

כמה זמן טיסה פריז? ומסעדות שוות בפריז 2022

זה אה המלצרית שלך, שמי דניאלה, אז זהו זה, וזהו, וזהו מרכז קוונטי של המתאבנים הצרפתיים. זה בעצם באמת בית ספר ישן וזה מדהים. המנגו מדהים, .

אני לא יודע איזה סוג של גבינת עיזים זו, אבל זה מרגיש כמו איפשהו בין מוצרלה ממש קרמית, שמנת חמוצה וגבינת עיזים. זה מדהים, טעים כמו מנת קיץ נהדרת. זה מדהים.

יש אב טיפוס לביסטרו פריזאי טיפוסי ממש כאן: . הרוטב לבדו שווה להזמין את המנה – קצת חרדל. זוהי מנה פשוטה מאוד.

זה פשוט ממש מדהים. זה פשוט אלוהי. אני מתכוון בכנות, זה ממש טוב היום שאנחנו אוכלים ארוחת צהריים ב- shae german ואנחנו פוגשים שם את חברתנו קארן.

אז בואו נלך , הא, , , , כן, , וזה קצת פריך מאוד רך. ואז גם תפוח האדמה פריך. אז זה פשוט הרבה דברים טובים של יאם, .

. מעולם לא שמעתי על cla foodie עד שחמותי לימדה אותי והיא הכינה את זה עם תפוחים, אבל ה-cla foodie המקורי עשוי מדובדבנים. זה עם דומדמניות שטוחות וזה יוצא דופן.

זה קל. זה רך וזה כאילו, אלוהים אדירים, טוב היום ניסינו j גרמנית באמצע אזור סן ז’רמן וזה היה מומלץ מאוד על ידי המקומיים, ואני מבין למה, כי אתה יודע, ראינו אנשים שכנראה הגיעו למקום הזה לאכול. במשך הרבה שנים וזה פשוט מקסים, קטן מוזר, לא הרבה שולחנות – והאוכל כאן מדהים.

כמו שהברווז שלי נפל מהעצם, זה היה פשוט ממש יוצא דופן וזה מסוג המקומות שבהם אתה בא לסעוד לחוויה, כי השירות לא כל כך מהיר. אבל לא אכפת לך כי אתה נהנה מהאווירה ומהחוויה של זה ואתה. רק אוכלים, אבל – וזה סוג המקום שאתה רק גון נה – צריך לנסות ].

אנחנו פונים אל Shea savvy, שנמצא ממש ליד האלופים – אליזה וממש מעבר לפינה מגוצ’י, ראלף לורן שאנל. כל המקומות האלה ואנחנו גון נה לאכול ארוחת צהריים נהדרת. אז בואו נלך .

כמה זמן טיסה פריז? ומסעדות שוות בפריז 2022

אז יש לנו אממ. מה שנקרא כבש תינוק צלוי. זה מדהים.

ספיישל הטלה של היום נשמע לי מדהים. עוד צלע חזיר. יש לו בטטה בתחתית.

אה, מושלם, ממש טוב. חשבתי שזו חמאה, אבל זה riaz כי ממש יש אגס. מסעדה זו חוזרת לשנת 1920 ותוכלו להרגיש קצת את גילה, למרות שהיא עברה מודרניזציה של חלקם, אך הם שמרו על התחושה הישנה ובתפריט יש דברים אופייניים מאוד.

אתה יודע שלא עשינו בסרטון לפני מח העצם, שזה דבר מאוד פריזאי, מאוד צרפתי לעשות זאת. אני הולך לנסות את זה היום ואגב שמו של המלצר שלנו הוא סבסטיאן, והוא נולד כאן – גדל בארה”ב.

אנגלית מושלמת, אז הכף הקטנה והחמודה הזו היא בשבילי לחפור את המח מתוך העצם ואם היא לא מלוחה מספיק, יש לי את סיר המלח הקטן והחמוד הזה שאני יכולה להוסיף מלח ולשים אותו על נקודות קטנות של הלחם הזה. אז בואו נבדוק את זה: שוב הוא מצרך בסיסי של אה, אוכל צרפתי והייתה להם תחרות אליפות עולם למיונז שלכם. הם לא ניצחו, אבל הם נבחרו כמועמדים הסופיים של אבדומיניס.

זה מדהים והמצגת ממש ממש מגניבה. אז אני גון נה תן לזה זריקה: , רחמים – ומה שקיבלתי הוא צלע חזיר המוגשת עם רוטב זיגוג אה מוגש על מצע של בטטות פירה. זה נשמע כמו גן עדן, אז בון תיאבון.

אז מה שקיבלתי זה טלה צלוי ואני מוכן לנסות שהוא מגיע עם פלפלים וחצילים קלויים וסלרי וירקות שונים, וזה מריח מדהים. היום אנחנו gon na go, לאכול ארוחת צהריים בביסטרו דה פריז ושוב זה עוד פנינה. איפה שהמקומיים אוכלים – ואני לא יכול לחכות לנסות את זה – בואו נלך היום אנחנו אוכלים ארוחת צהריים בביסטרו דה פריז ואני גווע ברעב.

כמה זמן טיסה פריז? ומסעדות שוות בפריז 2022

אני לא יכול לחכות והמקום הזה נראה מקסים. אני בטוח שהאוכל טוב באותה מידה מה שהם נתנו לנו הנה צנוניות עם קצת חמאה וקצת לחם וזה מגע פריזאי ממש טיפוסי. אז זה כבר קובע את מצב הרוח שאנחנו בפריז כאן.

אז כשאתה במסעדה – והם שואלים אותך מה אתה רוצה לשתות, האפריטיף הוא בדרך כלל משהו קצת יותר מיוחד. אז שמפניה, זו יין לרוב האמריקאים, אבל שמפניה היא זוג שיניים טוב לחלוטין. אנחנו לא שומרים את זה לאירועים מיוחדים.

בצרפת אנחנו שותים את זה כל הזמן עם פיצה, עם מה שאתה רוצה, ובוודאי לפני ארוחת הצהריים. זו אפשרות טובה: , אה כן, , ; כן, אני חניך שמח, , התיבול כאן יש צלפים שמעירים את טעם הבשר. זה פשוט כל כך טוב.

זה אולי נשמע מטורף לאכול רבי. אבל, אלוהים אדירים, זה טוב! זה צרפתי קלאסי ואני יודע למה זה פשוט טוב, . מה שלומך? הייתה תקופה שחשבתי ש-profiterole הוא רק פחזנית שמנת עם גלידה ורוטב שוקולד.

אבל יש כל כך הרבה יותר מזה. פשוט קשה להסביר עד כמה זה באמת טוב. אני יודע את זה וכשאתה הולך לפריז יש לך טה ללכת לוורסאי, יש לך טה להפסיד יש לך, טה, לראות את מגדל אייפל.

יש לך את הפרסומת שאוכלת קפה לכל השוקולד בזמן שאתה נשאר כאן, זהו אחד הקינוח המפואר ביותר, וניל נפוח שמנת, גלידה, רוטב שוקו חם. לפעמים הם שמים קצת שקדים, אבל זה בדיוק כמו שתאמין לי לפנות מקום לקינוח ולנסות את זה לפני שאתה חוזר הביתה, והיום אנחנו הולכים ללכת ולנסות ביסטרו צרפתי מובהק שנקרא le petit random right. שם יש להם אוכל צרפתי מדהים וגם אחת מבירות הג’מבו הטובות ביותר שתוכלו לקבל בפריס.

כתיבת תגובה