You are currently viewing כמה זמן טיסה מישראל לשנג’ן סין ?✈✈✈

כמה זמן טיסה מישראל לשנג’ן סין ?✈✈✈

הייתי על הטיסה הישירה הראשונה ובין היחידות שיצאו מנתב”ג לשנג’ן סין חברת התעופה הייתה סינית ואני אפילו לא זוכר את השם שלה חוץ מזה שהטיסה הרגישה כמו טיסות לפני 30 שנה בקטע טוב. אני מדבר על ארוחה טובה על המטוס שמפנייה ושתייה חופשית [הרבה אלכוהול] ומושבים מאוד נוחים ואני מדבר על מחלקת תיירים.

טיסה מתל אביב הישראלית לשנזן בסין יכולה להיות מסע ארוך, אבל בהחלט שווה את המאמץ. הנסיעה תארך כ-11 שעות ו-45 דקות, תלוי במסלול שנבחר ובמספר העצירות שנלקחו. עבור אלה המעוניינים לחסוך זמן, טיסות ישירות זמינות ויביאו אותך ליעד שלך בשבריר מהזמן.

פעם אחת בשנג’ן, מטיילים ימצאו עיר שוקקת מלאה באטרקציות ופעילויות. משווקים סיניים מסורתיים ועד גורדי שחקים מודרניים, יש משהו שיבדר את כולם. העיר מלאה באתרים היסטוריים ומונומנטים, כמו גם שפע של אפשרויות לקניות ולסעודה. עבור אלה המעוניינים לחוות את התרבות המקומית, שנזן היא ביתם של פסטיבלים מקומיים רבים ואירועי תרבות, המעניקים למבקרים שפע של הזדמנויות לחקור את המורשת הייחודית של העיר.

שנזן היא גם ביתם של מגוון אטרקציות מעניינות וייחודיות. אחת האטרקציות הפופולריות והידועות ביותר בעיר היא Windows of the World, פארק שעשועים הכולל העתקים מיניאטוריים של ציוני דרך מפורסמים מרחבי העולם. אתר חובה נוסף הוא הכפר העממי המפואר של סין, בילוי של כפרים ובתים סיניים מסורתיים.

בעת נסיעה שנזן, חשוב לזכור כי המטבע הסיני, יואן, משמש בעיר. כספומטים ומרכזי המרת כספים זמינים בעיר וזה בדרך כלל קל למצוא מקומות להחליף מטבע. כרטיסי אשראי מתקבלים גם ברוב המקומות, אבל זה עדיין רעיון טוב להחזיק קצת מזומנים בהישג יד במקרה חירום.

בעת ביקור שנזן, יש מה לעשות עבור כולם. מביקור באתרים היסטוריים ועד לצפייה בכמה מהיופי הטבעי המדהים של העיר, יש שפע של פעילויות כדי לבדר כל אחד. העיר היא גם ביתם של מגוון פסטיבלים ואירועי תרבות, המעניקים למבקרים הזדמנות לחוות את המורשת הייחודית של העיר. יש גם שפע של קניות, אוכל וחיי לילה ליהנות בעיר.

טיסה מתל אביב לשנזן היא מסע ארוך, אבל כזה ששווה את המאמץ. פעם אחת בשנג’ן, מטיילים ימצאו עיר שוקקת מלאה באטרקציות ופעילויות. העיר מלאה באתרים היסטוריים ומונומנטים, כמו גם שפע של אפשרויות לקניות ולסעודה. בעת נסיעה שנזן, חשוב לזכור כי המטבע הסיני, יואן, משמש בעיר. עם שפע של פעילויות ואטרקציות ליהנות מהן, שנזן היא יעד נהדר לכל מי שמחפש לחוות את התרבות והיופי של סין.

כתיבת תגובה