You are currently viewing כמה זמן טיסה מישראל לסרילנקה קולומבו?✈✈✈

כמה זמן טיסה מישראל לסרילנקה קולומבו?✈✈✈

טיסה מישראל לסרי לנקה היא מסע ארוך, אך התגמולים של ביקור במדינה היפה הזו יכולים להפוך את זמן השהייה באוויר לכדאי. סרי לנקה, הממוקמת באוקיינוס ההודי, היא גן עדן טרופי עם ג’ונגלים עבותים, חופים לבנים וחיות בר מדהימות. ממבצרי הסלע העתיקים של סיגיריה ועד לחיי הלילה התוססים של קולומבו, לסרי לנקה יש מה להציע לכולם.

זמן הטיסה מתל אביב לסרי לנקה הוא כ-14 שעות, מה שהופך אותה לאחת הטיסות הבינלאומיות הארוכות ביותר. עם זאת, טיסה עם עצירת ביניים יכולה לקצר את זמן הנסיעה לכ-12 שעות. ברגע שאתה מגיע לסרי לנקה, יש שפע של אטרקציות לחקור ופעילויות ליהנות.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בסרי לנקה היא מבצר הסלע העתיק של סיגיריה. אתר מורשת עולמית זה של אונסק”ו הוא הישג הנדסי מדהים שנבנה לפני למעלה מ -1,500 שנה. זהו אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בסרי לנקה ומציע נופים מדהימים של האזור שמסביב.

החופים של סרי לנקה הם גם חובה לראות עבור כל מטייל. מהחופים עטורי הדקלים של הדרום ועד המפרצים השלווים של הצפון, יש משהו לכל אחד. ישנן פעילויות רבות מהן ניתן ליהנות בחופים, החל משחייה ושנורקלינג ועד גלישה והטסת עפיפונים.

חיות הבר של סרי לנקה הן גם מוקד משיכה מרכזי למבקרים. ביתם של כמה מהמינים בסכנת הכחדה הגדולה ביותר בעולם, זהו מקום נהדר לצפות בפילים, נמרים ודובים עצלנים. המדינה היא מקלט לצפרים, עם למעלה מ-400 מינים שתועדו.

אם אתם רוצים לחוות את התרבות והמטבח התוססים של סרי לנקה, אז ביקור בבירה, קולומבו, הוא חובה. העיר ההומה הזו מלאה בדוכני אוכל רחוב, מקדשים ושווקים. המבקרים יכולים לחקור את הארכיטקטורה הקולוניאלית וליהנות מבילוי לילי באחד מהברים והמועדונים הרבים של העיר.

שום ביקור בסרי לנקה לא יהיה שלם בלי לחקור את מטעי התה הרבים במדינה. הגבעות המתגלגלות של הרמות המרכזיות מכוסות במטעי תה המייצרים כמה מהתה המשובחים בעולם במשך מאות שנים. המבקרים יכולים לצאת לסיור במטעים ולטעום את התה.

סרי לנקה היא מדינה מרתקת עם שפע של אטרקציות ופעילויות ליהנות מהן. מהחורבות העתיקות של סיגיריה ועד חיי הלילה התוססים של קולומבו, זהו יעד נהדר למי שרוצה לחוות משהו אחר. עם זמן טיסה של כ -14 שעות, זה עשוי לקחת זמן להגיע לשם, אבל זה שווה את המסע.

כתיבת תגובה