You are currently viewing כמה זמן טיסה מישראל לסינגפור?? ✈✈✈

כמה זמן טיסה מישראל לסינגפור?? ✈✈✈

טיסה מישראל לסינגפור היא מסע ארוך, אבל היא לא חייבת להיות מייגעת. בעזרת תכנון קפדני, תוכלו להפיק את המרב מזמנכם וליהנות מהמסע. זמן הטיסה הכולל מתל אביב, ישראל לסינגפור הוא כ-18 שעות ו-34 דקות. זה כולל חיבור קצר בציריך, שוויץ וארוך יותר בבנגקוק, תאילנד.

הטיסה מתל אביב לציריך אורכת כארבע שעות והטיסה מציריך לבנגקוק כתשע וחצי שעות. הקטע האחרון של המסע מבנגקוק לסינגפור אורך חמש שעות. בהתאם לחברת התעופה ולזמני הטיסה המדויקים, ייתכן שתוכלו לישון קצת במהלך המסע.

כשתגיעו לסינגפור, תקבל את פניכם עיר תוססת מלאה באטרקציות. בין אם אתם מחפשים חוויה תרבותית או הרפתקה מהנה, לסינגפור יש מה להציע לכולם.

המטבע בשימוש סינגפור הוא דולר סינגפורי (SGD). קל להחליף שקל ישראלי (ILS) בשדה התעופה, בבנקים ובמשרדי חלפנות כספים. סינגפור ידועה במערכת התחבורה הציבורית המצוינת שלה המאפשרת להגיע בקלות ליעדכם.

אם אתם מחפשים חוויה תרבותית, לסינגפור יש הרבה מה להציע. העיר היא ביתם של מגוון מוזיאונים וגלריות, כולל המוזיאון הלאומי של סינגפור, מוזיאון הציוויליזציות האסייתיות ומוזיאון פראנקאן. כל אחד מהמוזיאונים הללו מציע מבט ייחודי על התרבות המגוונת של העיר.

אם תרצו לחקור את המטבח המגוון של העיר, סינגפור מציעה מגוון רחב של מסעדות ומרכזי רוכלים. מהודי וסיני ועד מנות מלאיות ופראנקאניות מסורתיות, יש משהו לכל אחד. סינגפור היא גם ביתם של מספר מסעדות עטורות כוכבי מישלן, מה שהופך אותה ליעד נהדר לאוכלים.

למי שרוצה לחקור את חיי הלילה של העיר, לא חסרים ברים, מועדונים וטרקליני קריוקי. סינגפור מציעה גם מגוון רחב של קניות, מבוטיקים של מעצבים ועד שווקים מקומיים. רחוב אורצ’רד ורחוב בוגיס הם שניים מאתרי הקניות הפופולריים ביותר.

שום טיול בסינגפור לא יהיה שלם ללא ביקור באחד הפארקים והגנים הרבים שלה. הגנים הבוטניים של סינגפור, הגנים ליד המפרץ ומרכז המורשת של צ’יינה טאון הם כולם אטרקציות שחובה לראות.

סינגפור היא עיר מרגשת ותוססת עם משהו להציע לכולם. עם כל כך הרבה מה לעשות, לעולם לא תשתעממו. בין אם אתם מחפשים חוויה תרבותית או הרפתקה, בסינגפור יש משהו לכל אחד. בעזרת תכנון קפדני, תוכלו להפיק את המרב מזמנכם וליהנות מהמסע.

כתיבת תגובה