You are currently viewing כמה זמן טיסה מישראל לסיאול קוריאה?✈✈✈✈

כמה זמן טיסה מישראל לסיאול קוריאה?✈✈✈✈

נסיעה מישראל לסיאול, דרום קוריאה יכולה להיות מסע ארוך, אבל זה בהחלט שווה את המאמץ עבור החוויות והאטרקציות המדהימות שמחכות למטיילים. הטיסה מתל אביב לסיאול תימשך כ-13 שעות ו-40 דקות. בהתאם לחברת התעופה ולמסלול שנלקח, ייתכן שתהיה תחנה אחת או יותר לפני ההגעה ליעד הסופי.

זמן טיסה מישראל לסיאול

המטבע בשימוש קוריאה הדרומית הוא וון דרום קוריאני (KRW). כספומטים זמינים בכל רחבי המדינה, אך במקומות רבים מקבלים גם כרטיסי אשראי. זה רעיון טוב להחליף קצת כסף לפני ההגעה לסיאול כדי לקבל גישה מוכנה במזומן.

זמן טיסה מישראל לסיאול אטרקציות בסיאול?

בסיאול, יש מגוון חוויות שמחכות למבקרים. החל מסיור באתרים ההיסטוריים הרבים של העיר וכלה בחוויית האטרקציות המודרניות שלה, למבקרים לעולם לא ייגמרו הדברים לעשות. חלק מהאתרים שחובה לראות כוללים את ארמון גיונגבוקגונג, אנדרטת המלחמה של קוריאה, מגדל N סיאול וכיכר העיצוב דונגדאמון. קניות הן גם בילוי פופולרי בסיאול. שוק דונגדאמון (Dongdaemun) ושוק נאמדאמון (Namdaemun Market) הם שניים מהמקומות הפופולריים ביותר לקניית בגדים, אביזרים ומזכרות.

בירת דרום קוריאה היא גם ביתם של מגוון רחב של מאכלים טעימים. ברביקיו קוריאני הוא חובה לנסות עבור כל מבקר. מהבולגוגי והביבימבאפ המסורתיים ועד הפיתולים המודרניים במנות קלאסיות, סיאול היא גן עדן קולינרי. ישנן גם מסעדות רבות המגישות מאכלים בינלאומיים, כגון יפני, סיני ואיטלקי.

אם אתם מחפשים צד טבעי יותר של קוריאה, יש שפע של פעילויות חוצות ליהנות מהן. מסלולי הליכה פופולריים כוללים את הפארק הלאומי בוקהנסאן (Bukhansan), הפארק הלאומי נג’אנגסאן (Naejangsan) והפארק הלאומי סאוראקסאן (Seoraksan). עבור אלה המחפשים חוויה רגועה יותר, ישנם גם חופים רבים לחקור, כגון חוף Haeundae וחוף גוואנגאלי.

לבסוף, סיאול היא ביתה של סצנת חיי לילה תוססת. מברים אופנתיים על הגג ועד מועדוני לילה תוססים, יש משהו לכל אחד. אזור הונגדאה (Hongdae) ההומה ידוע בשווקי הלילה ובמופעי הרחוב שלו.

נסיעה מישראל לסיאול, דרום קוריאה אולי נראית כמו משימה מרתיעה, אבל זה שווה את המאמץ. בין אם אתם מחפשים הרפתקה, רגיעה, שופינג או חיי לילה, סיאול יש מה להציע לכולם. עם שלל האטרקציות, האתרים והפעילויות שלה, סיאול היא אחד היעדים המובילים בעולם.

כתיבת תגובה