You are currently viewing כמה זמן טיסה מישראל לטשקנט אוזבקיסטן?✈✈✈

כמה זמן טיסה מישראל לטשקנט אוזבקיסטן?✈✈✈

זמן טיסה ישירה לטשקנט אוזבקיסטן מישראל הוא כ-5 שעות.

הזמן טס כשאתם נהנים, ואם אתם מתכננים לצאת לטיול מישראל לאוזבקיסטן, אז תדעו שזה אכן מסע ארוך מאוד. נסיעה מתל אביב, ישראל, לטשקנט, אוזבקיסטן תיקח לכם כתשע שעות ורבע שעה של זמן טיסה ישיר.

בעת נסיעה מישראל לאוזבקיסטן, סביר להניח שתמריאו מנמל התעופה בן גוריון בתל אביב, ותגיעו לשדה התעופה הבינלאומי טשקנט בטשקנט. נמל התעופה בן גוריון הוא נמל התעופה הגדול והעמוס ביותר בישראל, המשרת מאות יעדים שונים ברחבי העולם. נמל התעופה הבינלאומי של טשקנט ממוקם כ -12 ק”מ ממרכז טשקנט, והוא נמל התעופה הגדול ביותר במדינה.

כאשר אתם טסים מישראל לאוזבקיסטן, סביר להניח שאתם טסים עם טורקיש איירליינס, אירופלוט, או אחת מחברות התעופה הגדולות האחרות המציעות טיסות בין שני היעדים הללו. עלות הטיסה תהיה תלויה בזמן השנה, ובחברת התעופה שתבחרו. באופן כללי, המחירים יקרים יותר בחודשי הקיץ, וזולים יותר בחודשי החורף.

כשתגיעו לטשקנט, אוזבקיסטן, תהיו בטוחים שתהיו המומים מהיופי והתרבות של העיר. ישנן אטרקציות רבות לחקור בטשקנט, כגון בזאר צ’ורסו, שהוא שוק תוסס ותוסס בו תוכלו לרכוש מגוון פריטים. בנוסף, תוכלו לבקר במוזיאון אמיר טימור, המלא בחפצים ומזכרות מעברה של העיר. בנוסף, מדרסה קוקלדש, שראשיתה במאה ה-16, היא מחזה מרשים למראה.

ב אוזבקיסטן, המטבע המשמש הוא סום אוזבקיסטן. סמל המטבע הוא UZS, והמטבעות זמינים בערכים של 1, 5, 10, 25, 50 ו- 100 Som. בנוסף, השטרות זמינים בערכים של 200, 500, 1000, 5000 ו- 10000 Som. בעת נסיעה באוזבקיסטן, עדיף לשאת קצת מזומנים עליך, כמו לא כל המקומות מקבלים כרטיסי אשראי.

בעת ביקור טשקנט, יש כל כך הרבה פעילויות ואטרקציות לחוות. תוכלו לחקור את האתרים ההיסטוריים הרבים של העיר, כגון מגדל טשקנט, המאוזוליאום של חוג’ה אחמד יאסאוי ומתחם האימאם ח’אסט. בנוסף, תוכלו גם ליהנות ממגוון פעילויות תרבותיות, כגון ביקור בבית האופרה של טשקנט, מסעדות אוזבקיות מסורתיות, או בפארקים ובגנים הרבים ברחבי העיר.

לא משנה כמה זמן לוקח לטוס מישראל לאוזבקיסטן, המסע בהחלט שווה את זה. עם הנוף היפה שלה, התרבות העשירה והאווירה התוססת, טשקנט בטוח תספק לכם חוויה בלתי נשכחת. אז ארזו את התיקים והתכוננו לצאת למסע מדהים לאוזבקיסטן.

כתיבת תגובה