You are currently viewing כמה זמן טיסה לרומא? ו10 מקומות סודיים ברומא

כמה זמן טיסה לרומא? ו10 מקומות סודיים ברומא

רומא בירת איטליה הייתה פעם אחד היעדים עם הכי הרבה טיסות אליו זה יהיה אי שם בשנות ה80 השמחות מאז הקרן של רומא קצת ירדה בשוק התיירות הישראלי אבל עדין היא בין 10 היעדים המעודפים על ידי ישראלים וגם חברות הלאו קוסט עוזרת ליעד הזה להישאר חזק ברשימה.

כמה זמן טיסה מישראל לרומא?

זמן הטיסה מנתבג לרומא הוא בין 3 וחצי ל4 שעות תלוי במסלול שלרוב זה 3 שעות ו40 דקות.

כמו שכתבתי בהקדמה רומא עדין יעד מעודף על ידי הישראלים וחוץ מכל החברות תעופה הישראליות שטסות אליו וחברה איטלקית אל איטליה גם ריינאייר וויז אייר טסות ליעד.

10 מקומות סודיים ברומא

רוצה לחוות צד אחר של רומא שנמצא במלכודת תיירים, ראה את הצד השני של העיר הנצחית, עם 10 הדברים הכי יוצאי דופן לעשות ברומא שאינם ברשימה שלך. ובכל זאת יש כל כך הרבה דברים נפלאים לעשות ברומא. היא לא רק אחת הערים הוותיקות אלא אחת הערים היפות והייחודיות בעולם. רומא היא כמו מוזיאון באוויר הפתוח ענק שבו אתה יכול ממש לטייל בין חורבות ההיסטוריה בת אלפיים וחצי שנה שלה שנקראת העיר הנצחית או kaput mundi בלטינית כלומר בירת העולם.

שני השמות הללו מתקשרים את שני המושגים של התרבות הרומית העתיקה הזו. אל תתנו לגודלו הקטן יחסית של המרכז ההיסטורי בשבילכם, יש כל כך הרבה יותר מה לשוטט ממזרקת טרווי והקולוסיאום עכשיו בכל האמצעים, קדימה, בקר באטרקציות העיקריות האלה שרומא מפורסמת עולמית בהן, אבל וודא שאתה נותן מספיק זמן כדי לצאת מהמסלול השחור ולראות כמה מהיפות שחובה לראות. זה יהפוך את החוויה שלך לבלתי נשכחת עוד יותר.אחרי שמצאתם כמה זמן טיסה מישראל לרומא?

להלן 10 הדברים הייחודיים הטובים ביותר לעשות ברומא, [מחיאות כפיים, ], [, מוזיקה, ], מישל בן המדריך הבלתי פחד, lavos targuida, aviarji e. בואי במקביל, היי וברוכים הבאים לרומא באיטליה, שמי מישל: אני המדריך הבלתי פחד, המדריך שלך ללמידת שפות לטיולים, בשיטת 80 20 שלי ואם אתה חדש בערוץ שלי, וודא שאתה לחץ על כפתור ההרשמה ולחץ על הפעמון התראה, כך שתקבל התראה כשאני מפרסם עוד סרטונים כמו זה.

האם אתה מוכן לראות את רומא והאמלה? תן’ האם נבנה על גבי מקדש סנטו מהמאה השנייה? סטפנו רוטונדו היא בזיליקה עתיקה וכנסייה מהמאה ה-5. לספירה הכנסייה היא הכנסייה הלאומית של הונגריה ברומא, המוקדשת לשתיהן מאז סטפן, השהיד הנוצרי הראשון ולסטפן, הראשון, המלך הראשון המקודש של הונגריה, שהתנצר וקידם אותה לממלכתו. הכנסייה הייתה הראשונה ברומא שהייתה לה תוכנית מעגלית. הארכיטקטורה שלו ייחודית לעולם הרומי המאוחר. האלטה במרכז הכנסייה הוזמנה על ידי האפיפיור גרגורי VIII, יחד עם ציורי הקיר לאורך קירות הארקדה החיצוניים שהציגו את מותם המזעזע של 34 חללים [מוזיקה]. אחד הדברים הייחודיים ביותר שאתה יכול לעשות כאן ברומא הוא לראות את האשליה האופטית הקסומה של כיפת פטרוס הקדוש. הנוף של פטרוס הקדוש, כיפה מ-via nikola piccolomini היא מדהימה בכל פעם שאני מגיעה לכאן, תמיד מוקסמת ומבולבלת מהאשליה האופטית. אתה יכול לחוות מכאן. מאפיין מיוחד של הרחוב הזה הוא שהוא מיושר בצורה מושלמת עם כיפת הקדושים פיטרס מהקצה הרחוק של הדרך הארוכה הזו בראש גבעה. הכיפה נראית גדולה ומרשימה, אבל כשאתה הולך, נוהג או רוכב על אופניים לעבר הכיפה תתחיל לראות את האשליה האופטית, ככל שתהיה חדש יותר, הכיפה נהיית קטנה יותר עד לנקודה שבה היא נראית זעירה. אם אתה תוהה איך האשליה הזו עובדת, אומרים שהיא מיוחסת לפריסת הבניינים ברחוב. הכי טוב ליהנות מהאשליה ודרמטית יותר במבט מרכב נע. זה מקום אידיאלי לסיים את היום שלך במרכז רומא, [, מוזיקה ], אתה יודע את האמרה שכל הדרכים מובילות לרומא.

נו, הכביש הזה נמתח עד לחוף הדרום מזרחי, הנמל הימי של ברינדיסי, באזור פוליה. באיטליה, הדרך האפיאנית של ה-apia antiqua הייתה אחת הדרכים הרומיות המוקדמות והחשובות מבחינה אסטרטגית של הרפובליקה העתיקה. הוא נקרא על שמו של אפס, קלאודיוס צ’כוסס, צנזור רומי שהחל והשלים את 90 הקילומטרים הראשונים כדרך צבאית דרומה. בשנת 312 לפני הספירה במהלך אותן מלחמות לילה, דרך האפיאן הייתה הדרך הארוכה הראשונה שנבנתה במיוחד כדי להעביר חיילים מחוץ לאזור הקטן יותר של רומא רבתי. ה-apia antica היא דרך מרוצפת מרוצפת מרהיבה, זרועה בעצי אורן, שדות עשב ומנוקדת באנדרטאות עתיקות ואטרקציות. אז למרות שאולי לא תוכל לבקר בכל 300 הקילומטרים, יש שלוש קטקומבות גדולות שאתה יכול לבקר. שם’ סן קליסטו סן סבסטיאנו וסנטה דומיטיליה שמריצות סיורים מודרכים ותוהים מדוע יש כאן כל כך הרבה קטקומבות. ובכן, החוק הרומי למעשה אסר על מקומות קבורה בגבולות העיר, אז הנוצרים המוקדמים קברו את מתיהם ב-300 קילומטרים של קטקומבות תת-קרקעיות. עובדה מעניינת נוספת היא שספרטקוס ו-6,000 ממורדי העבדים שלו נצלבו כאן בשנת 71 לפני הספירה.

הזמן הטוב ביותר לבקר ב-apia antica הוא ביום ראשון או בחגים, כאשר האזור כולו סגור לתנועה ובכך הופך למדרחוב הגדול ביותר של רומא. כשתחקור את הדרך העתיקה, תתוגמל עם נופים מדהימים של שרידי שבע אמות מים רומאיות מהתקופה הרפובליקנית והאימפריאלית. וכל זה רק ב4 שעות זמן טיסה מישראל לרומא

הבית העתיק וילה דה קווינטילי הממוקם כאן, היה כל כך רצוי שהקיסר קומודוס רצח את הבעלים כדי לקבל את זה לעצמו. מאז apianpike הוא כל כך ארוך. אני ממליץ בחום להצטרף לסיור קבוצתי חרב או לשכור אופניים חשמליים משלך, כדי שתוכל לראות כמה שיותר מהכביש. עובדה מעניינת נוספת היא מקורותיו של המונח אבן דרך שקשור לכבישים ובעיקר לכבישים הרומאים. כעת, לאחר בניית הפורום הקיסרי ברומא, הרומאים הניחו שם אבן ואז הציבו סמנים נוספים על הכבישים היוצאים מרומא. כל אחד מהסמנים הללו הוצב במרחק של 1,000 צעדים ומכיוון שהקצב היה כ-5 רגל, 1,000 צעדים היו בערך חמשת אלפים רגל במידות מודרניות ומכיוון שיחידת אורך הייתה אלף פסו, הרומאים קראו לזה. המרחק הזה מילה, המילה הלטינית: ארבעת אלפים אנחנו’ לקחתי את המדידה הזו באנגלית בתור מייל, וזו הסיבה שהמייל המודרני מגיע מהמילה הלטינית אלף, אבל הוא למעשה מייצג מדידה של קצת יותר מ-5000 רגל במידות מודרניות.

כל אחד מהסמנים האלה נקרא מיליארד, והמילה הזו מגיעה באנגלית בתור Milestone, אז כשנסעת ברומא וממנה, ועברת אבן דרך כל 1000 צעדים. זה היה סימן המציין כמה רחוק הגעת או כמה רחוק נשאר לך ללכת, ובמובן זה ירשנו את המונח אבן דרך להתייחס לרמת הישג או הישג. אמנם ישנן עדויות ארכיאולוגיות לכך שהכיבוש האנושי באזור רומא מתוארך ל-5,000 שנים לפחות, אבל התאריך המסורתי להקמת רומא הוא 753. סיפור ייסוד רומא מסופר בסיפורים מסורתיים שמסרו הרומאים העתיקים עצמם כהיסטוריה המוקדמת ביותר של עירם במונחים של אגדה ומיתוס. הפופולרי ביותר מבין המיתוסים הללו הוא סיפורם של תאומי רומולוס ורמוס אשר ינקו על ידי זאב כתינוקות. כפי שמספרת האגדה, רומא נוסדה בשנת 753 לפני הספירה על ידי רומולוס ורמוס, הבנים התאומים של מארס, אל המלחמה. הבנים התאומים הושארו לטבוע בסל על הטייבה על ידי מלך אלבה לונגה הסמוכה וחולצו על ידי זאב. כשרמוס ורומולוס הפכו למבוגרים.

התאומים ניצחו את המלך והחליטו להקים עיר משלהם. עם זאת, הם לא הסכימו לגבי מיקומה של העיר. רומולוס רצה שזה יהיה על גבעת הפאלנטין. כַּיוֹם, היכן נמצא הפורום הרומי בזמן שרמוס רצה לייסד את העיר על גבעת האוונטין. אחיו ומעוין הפכו למלך רומא הראשון, הנקראת על שמו. [, מוזיקה, ] או פשוט הפסטו פירושו מעבר קטן, וזהו מעבר מוגבה המקשר בין עיר הוותיקן לקסטל סנ’אנג’לו. מסדרון זה הוקם בשנת 1277 על ידי האפיפיור ניקולס השלישי, ומשתרע על פני כ-800 מטר או 2,600 רגל במספר הזדמנויות. הוא שימש כנתיב מילוט לאפיפיורים בסכנה בשנת 1494, האפיפיור אלכסנדריה V חצה אותו כאשר צ’ארלס ה-7 פלש לעיר, ואז בשנת 1527, במהלך שבירת רומא, קלמנט השביעי נמלט למקום מבטחים. דרך הקטע הזה, כשחייליו של הקיסר הרומאי הקדוש טבחו, כמעט כל המשמר השוויצרי על מדרגות בזיליקת פטרוס הקדוש, זה חייב להיות אחד הדברים הכי מגניבים לעשות ברומא בהליכה בעקבות האפיפיורים שחיפשו מבטחים.

כשרומא הייתה תחת איום, אתה מקבל תחושה של איך הם בוודאי הרגישו כשברחו לאורך המעבר הסודי הזה. למרבה הצער, el pasetto פתוח רק בקיץ לסיורים מודרכים במהלך האירוע ולא אחוזה, קסטל סנטאנג’לו, שפירושו המילולי הוא לילות קיץ בקסטל. Sant’angelo ואתה יכול לראות את זה מנקודת מבט מוגבהת גם מהחלק העליון של כיפת פיטר או מהגג של הקסטל הקדוש אנג’לו עצמו, [ מוזיקה ] הודה שזה אולי כבר ברשימה שלך, אבל זה בהחלט שווה אזכור. המרחצאות של קראקלה. האם ההריסות הגדולות ביותר ששרדו של מתחם מרחצאות עתיק ברומא? זהו פריט חובה להוסיף לרשימת הדברים הייחודיים שלך לעשות ברומא. מכלול מתפורר זה של קירות לבנים קשתות שבורות ושרידי הרצפה. פסיפסים משתרעים על פני 33 דונם מרשימים שהוזמנו על ידי ספטימיוס סוורוס לפני מותו. המרחצאות נקראו על שם בנו הקיסר קראקלה, שמלך בין 80 ל-11 עד 221.

. קרקלה זכור כאחד הקיסרים הידועים לשמצה בשל מעשי הטבח והרדיפות. הוא אישר ויזם בכל רחבי האימפריה, למרות התנהגותו המאיימת קרקלה הוכיח את עצמו כמנהל חזק, המעיד על כך שהעניק אזרחות רומית לכל הגברים החופשיים ברחבי האימפריה הרומית. את המרחצאות של קראקלה האכילה אמת מים ייעודית שהכילה 1600 מתרחצים מדהים. בכל פעם. האמבטיה סיפקה שני פונקציות בסיסיות עבור הרומאים הקדומים, תברואה והזדמנות להתרועע. היו שני פלסטרים או חדרי כושר, שתי ספריות, אחת לטקסטים יווניים ואחת לטקסטים לטיניים ושפע של חנויות כשאתה מבקר כאן, הקפד לצאת לסיור מודרך במהלך ביקורך, שם תוקסם ללמוד כיצד הטמפרטורה של המים היו מבוקרים וכיצד נעשה שימוש בכל אחד משלושת הברים הגדולים, הטפידריום, הקלידרים והפריידורים אם אתה מבקר ברומא בחודשי הקיץ, אתה אפילו יכול לראות הופעות חיות כאן. המרחצאות יוצרים רקע מעולה ודרמטי, תוך כדי צפייה באופרה בשטחה. הנה כמה עובדות מהנות שאולי לא ידעתם על העיר רומא שחתולים אהובים ומוגנים באיטליה, אדם שהורשע בהריגת חתול, בבעלותו או תועה, יכול לעמוד בפני קנס של 10 אלף יורו ועד שלוש שנים בכלא.

יש בערך שלוש מאות אלף חתולי פרא ברומא. למעשה, מועצת העיר רומא מגינה עליהם בשל הקשר העתיק שלהם עם העיר, תוך ציון שהם חלק מהמורשת הביולוגית של העיר. מקלט של 250 חתולים הוקם בלרגו די טורה ארגנטינה, שם נרצח יוליוס קיסר על ידי ברוטוס מספר, בזיליקת פטרוס הקדוש שני, האם לא קתדרלה או מקום מושבו הרשמי של האפיפיור על כל חשיבותה? בזיליקת פטרוס הקדוש אינה מקום מושבו הרשמי של האפיפיור. היא גם לא הראשונה בדרגה מבין הבזיליקות של רומא, שתי השבחים הללו מגיעות במקום זאת לסן ג’ובאני אין לה טרנו, כנסיית האם של הכנסייה הקתולית הרומית, אלא בגלל גודל הכנסייה הקדוש פטרוס ומיקומה ליד תושב העיר. אַפִּיפיוֹר. רוב הטקסים החשובים ביותר של הכנסייה נערכים שם. במקום זאת, רומא היא ביתם של מאות מזרקות ויש בעיר הזו 50 מזרקות שיכולות להיחשב גדולות, כולל מזרקת טרווי העתיקה והמפורסמת ביותר, ויש גם מזרקות מרובות וקטנות יותר, עם המספר המדויק שאי אפשר לספור. תיירים זורקים כמעט מיליון יורו למזרקת טרווי מדי שנה, כי האגדה מספרת שהשלכת מטבע למזרקה. זה אומר שללא ספק תחזרו לרומא. מניפה הטרווי או פונטנה די טרווי באיטלקית, היא מזרקת הבארוק הגדולה והמפורסמת ביותר באיטליה, בגובה 85 רגל ו-65 רגל על פני המזרקה ממוקמת בצומת של שלושה כבישים או שלושה דרכם מסמנת את נקודת הקצה של אמת המים המודרנית. . אקווה בתולה המתחדשת, אחת מאמות המים שסיפקו מים לרומא העתיקה בשנת 19 לפני הספירה, כביכול בעזרת טכנאי רומאי בתולה איתרו מקור מים טהורים, כ-13 קילומטרים מהעיר. עם זאת, התוואי העקיף בסופו של דבר של האמה עשה את אורכו. כ-22 קילומטרים או 14 מיילים האקווה-בתולה הזו הובילה מים לתוך ברים של אגריפה. הוא שירת את רומא במשך יותר מ-400 שנה מספר ארבע. הרומאים מתו מאוויר רע. כיום מלריה הייתה נפוצה ברומא בימי קדם, אבל הייתה הרוצח הגדול ביותר עד למאה ה-20 מלריה, שפירושה מילולית הוא אוויר רע או מלדיה. רומא העתיקה ידעו שספטמבר ואוקטובר הביא את האוויר הרע הזה או את מלדיה מעט האם הם ידעו שזהו יתושים ששגשגו בתנאים הלחים האלה [מוזיקה,]. ברוכים הבאים ל-palazzo barbarini היפה שהוזמן לחגוג את עלייתה של משפחת ברבריני לכוח העם במאה ה-16. כל סנטימטר בארמון הזה ירשים אתכם, החל בגרם המדרגות הגדול בריבוע של ברניני ובגרם המדרגות הסלילי במשמעות בורו ועם הכניסה לסלון הראשי. עיניכם יימשכו אל פרסקו התקרה המרהיב הגדול של pietro da cortona הנקרא iltrionfo de la divina pronceance או ניצחון ההשגחה האלוהית, אשר הסתיים תוך שלוש שנים בלבד. יש הרבה ציורים נהדרים אחרים המוצגים כאן גם כן ואל תפספסו את שלוש היצירות של קאראווג’ו, כולל סן פרנסיסקו, דאציסי במדיטציה סנט פרנסיס במדיטציה נרקיסו נרקיס ועריפת ראשו הנוראה של ג’וריטה דה אולפרנה ג’ודית של כבשן חלול. אולי המפורסם ביותר מכל הציורים כאן הוא לאפון נרינה של רפאל, שפירושו המילולי הוא ילדת האופה, שהוא דיוקן של המאהבת שלו, שעבד במאפייה בשכונת טרסטוורה. כאן ברומא, שאינה ידועה לרוב המבקרים ואפילו המקומיים, נמצאת cortier de copode, שקיבלה את שמו מ-gino corpore, אדריכל פלורנטיני שתכנן ובנה את הרובע הזה בין 1913 ל-1926. כשנכנסים לשכונה הקטנטנה הזו מ-via tagliamento ו-viadora. נראה את חירותו של טורט הטוסקני, פסלים, מורי, קשתות, גותי, גרגוילים, חזיתות עם פרסקאות וגנים שולי דקלים. כולם ממוקמים סביב פיאצה מינשה [מוזיקה] רוצים לחוות את סצנת הצבע מנקודת מבטו של גלדיאטור. אז אל תסתכל רחוק יותר מאשר לערוך סיור מודרך בקומת הזירה ובקומה השלישית שני הקטעים ניתנים לגישה רק על ידי סיורים פרטיים קטנים, מה שאומר שאתה יכול ליהנות מהמחזה שהוא הקולוסיאום. בלי ההמונים מתחת לרצפת הארנה, אתה אראה את התת-קרקעי מאחורי הקלעים שהתמלא במלואו במהלך המאה ה-5 א’. ד וכתוצאה מכך, שימר את השטח במידה ניכרת. בסיור תראו היכן עבדו עבדים, היכן הוחזקו בעלי חיים כמו אריות, נמרים, צבועים ודובים ותראו היכן נחו, אכלו והתפללו הגלדיאטורים כלולים בכלי, גישה מיוחדת לשכבה השלישית. אזור זה מציע נופים ייחודיים שלא נראים מכל מקום אחר. בקולוסיאום תהנו מנוף ללא הפרעה של הפנים העצום של הקולוסיאום, כמו גם החוצה את העיר רומא.

הקולוסיאום ברומא הוא האמפיתיאטרון הגדול בעולם. אמפיתיאטרון פירושו תיאטרון בסבב באורך 189 מטר 156 מטר רוחב ו-50 מטר גובה. זירת ספורט עתיקה זו ידועה גם בשם האמפיתיאטרון הפלביאני מכיוון שהיא נבנתה בתקופת השושלת הפלבית. הוא קיבל את השם קולוסיאום בגלל פסל שהיה ממוקם לצד האמפיתאטרון הנקרא קולוסוס של נרו שלא ידוע למבקרים רבים הוא הקיסר, הארמון הנסתר שנקרא domes audia או ארמון הזהב, שנמצא ממש מול הקולוסיאום. אם יש לך זמן והארמון פתוח, אני ממליץ לך בחום לבקר גם בארמון נירו, דומוס, אודיו [, מוזיקה ]. הם אומרים שהמוזיאון הטוב ביותר ברומא הוא העיר עצמה, אבל ממוקם בווילה בורגזה, שהוא פארק ענק. האם גלריה בורגזה היא גלריית borges עכשיו האוספים שלה נמצאים בווילה מפוארת מהמאה ה-17 עם 20 חדרים הכוללים יצירות מופת של הרנסנס וראשיתה של אמנות הבארוק. אם יש לך רק זמן לבקר, גלריה אחת לאמנות ברומא אז תהפוך אותה לגלריה בורגסו. את האוסף החל הקרדינל צ’פיונה בורגזה, אספן העיניים הבקיא והאכזר ביותר של ימיו. Scipione borgese היה פטרון מוקדם של יאן לורנצו ברניני, ואספן נלהב של יצירות של קאראווג’ו בין אבני החן של הגלריה הם ציורים של קאראווג’ו, כולל ילד עם סל פירות ואמר ג’רום, כתיבה ואהבה מקודשת וחוללת מאת טיציאן. החלק האהוב עליי באוסף הוא הפסלים הסנסציוניים של ברמיני, שימו לב לברמיני, אונס של פרוספינה ואפולו ודפנה, כמו ברוב המוזיאונים ברומא.

זה סגור בימי שני, אז יש להזמין ביקור בגלריה בורגזה מראש והם זמינים במשבצות של שעתיים. זה מבטיח שיש לך הרבה זמן לשוטט מבלי שתצטרך לנווט בין הקהל. בזיליקה זו מורכבת משלוש שכבות. הבניין הנוכחי, שנוסד בתקופת ימי הביניים, לאחר מכן יש בית של בן האצולה הרומית וכנסייה מהמאה הרביעית שנמצאת מתחת לבזיליקה מבחוץ סנט קלמנט. בזיליקה נראית כמו כל בזיליקה אחרת, אבל ברגע שתכנסו פנימה תובלו למסע מרתק אל ההיסטוריה של רומא. בשנת 1857, הנזיר הדומיניקני מאלולי, שחי במנזר של הקדוש קלמנט, החל לחפור מתחת לכנסייה המודרנית יחסית, שראשיתה במאה ה-12. הוא זכה באחת התגליות המעניינות ביותר בתקופתו. בזיליקה נוצרית מוקדמת משנת 350 לפני הספירה.

ד מלולי המשיך לחפור וגילה עוד שכבה עתיקה יותר מ-1 לספירה. כל זה ממוקם במרחק הליכה קצר מהקולוסיאום עם הכניסה. תוכלו לראות את החלק הפנימי היפה של בזיליקת sync clement, הכוללת פסיפס אפליקציות נפלא מהמאה ה-12 המתאר את ניצחון הצלב של ה-treonfo de la croce וציורי קיר נפלאים מתקופת הרנסנס בקפלת סנט קתרין. תמורת דמי כניסה של 10 אירו, אתה יכול לחקור את החפירות בשני המפלסים התחתונים. רדו במדרגות אל הבזיליקה מהמאה ה-4, שנהרסה ברובה על ידי פולשים נורמניים בצורת 1080, והיזהר מהמאה ה-11 הדהויה. ציורי קיר הממחישים את חייו של סנט קלמנט ממשיכים במפלס נוסף כדי לראות בית רומי מהמאה ה-1 ומקדש אפל מהמאה ה-2 למיתרס, הכולל מזבח, המראה את האלים הורגים שור כדי להוסיף לאווירה. תוכלו לשמוע את הרעש המפחיד של מעיין תת קרקעי שזורם דרך ניקוז עידן הרפובליקה. את המקום הזה אסור לפספס. [, מוזיקה, ]. טיפ הבונוס שלי לדברים ייחודיים לעשות ברומא הוא להסתובב בכמה מהרחובות היפים ביותר בעיר הממוקמים בצד השני של נהר הטיבר. השם שלו מגיע מה-transtibirum הלטינית, כלומר מעבר לטייבה. במקור, ביתם של מעמד הפועלים, שכונתה מתהדרת בכמה מהרחובות היפים ביותר ברומא. דמיינו לעצמכם בניינים כתומים כפריים, עטויי גפנים ורחובות מרוצפים למדי צרים.

זה Trastevere לפרטים נוספים, ראה את מדריך טיולי ההליכה שלי בשמירה עצמית מלאה, אז אתה יודע בדיוק אילו רחובות הם היפים והאופייניים לאזור בעת ביקור במדינה זרה. זו מחווה נחמדה וסימן של כבוד ללמוד קומץ של נעימות וברכות כשמדברים עם המקומיים. הנה חמישה ביטויי טיול חיוניים באיטלקית שכדאי ללמוד לפני שתבקרו באיטליה וכמובן, ברומא. הראשון הוא כאו או מחלץ, ושניהם אומרים שלום. הבא יש לנו, כלומר להתראות. פשוטו כמשמעו, זה אומר עד שנתראה שוב, אז יש לנו גרציה, שפירושה תודה, זכרו, לבטא את ה-י.ע. המסתיים בסוף. זה יותר חינני, ואז יש לנו מוסקולוסי או פרמסטו, שניהם מתכוונים לסלוח לי, אבל משתמשים בהם בהקשרים שונים. Musculusi רגיל להשיג מישהו’ תשומת הלב של או להתנצל על משהו קטן כמו להיתקל במישהו ופרמזו משמש. כשרוצים לעבור. מישהו יגיד אם אתה באוטובוס או ברכבת ולבסוף, יש לנו Perfore, שפירושו המילולי כטובה או טובה, וככה אתה אומר בבקשה באיטלקית, כשברומא, עשה כמו הרומאים מדברים רומנסקו באיטליה. יש הרבה דיאלקטים אזוריים ושפות עצמאיות של השפה האיטלקית שיכולים להיות שונים מאוד זה מזה, במיוחד בהגייה. לדוגמה, בנאפולי מדברים נפולטנו, אך ברומא מדברים רומנסקו. המגוון הזה של שפות ומספר דיאלקטים שנמצאו באיטליה נובע בעיקר מהעובדה שהרבה ערים מימי הביניים היו מוגנות היטב ולכן נותרו לא נכבשו או נפלשו על ידי זרים. אם שום דבר אחר, אתה צריך לזכור את הברכה הרומית האיקונית.

כתיבת תגובה