You are currently viewing כמה זמן טיסה לקייב אוקראינה

כמה זמן טיסה לקייב אוקראינה

זמן הטיסה לקייב אוקראינה בטיסה ישירה הוא 3 וחצי שעות והמרחק האווירי הוא כ-2050 קילומטר, וזה היה הזמן טיסה לפני המלחמה של אוקראינה נגד רוסיה מאז המרחב האווירי האזרחי של אוקראינה סגור לכל טיסות אזרחיות.

כל המרחב האווירי של אוקראינה סגור לטיסות אזרחיות ובעצם הדרך היחידה להגיע לאוקראינה ולקייב זה דרך המדינות השכנות שגובלות עם אוקראינה חוץ מרוסיה ובלארוס כמובן.

רוב הישראלים שרוצים להגיע לאוקראינה ולעיר הבירה קייב מגיעים בדרך כלל מ3 ערים קישינב מולדובה ,קלוז נאפוקה רומניה ,דברצן הונגריה [משם מגיעים פחות ישראלים] והעיר המעודפת לובלין פולין ,יש גם את סלובקיה אבל אין כמעט טיסות ישירות לברטיסלבה בירת סלובקיה מתל אביב כרגע ופחות פופולרי.

קייב היא עיר יפה מאוד עם אטרקציות תיירותיות רבות כנסיות אוכל טעים ארכיטקטורה מדהימה וכן הלאה וכן הלאה התארחנו במלון רדיסון בלו.

שהיה במרכז העיר בורדו בקייב, זה היה מרחק הליכה מהמלון לחנויות הרחובות הראשיים והאטרקציות בילינו את היום הראשון שלנו בשיטוט בכיכר העצמאות הסעודית בעיר אכלנו ארוחת ערב נחמדה במסעדה שנקראת כדורגל שהיה אוכל נהדר נוף מדהים ממש מהמסעדה לנהר נאפה החלטנו ללכת לכנסיית סנט אנדרוז.

מתנות ציון דרך חשוב נמצא bodil אחת השכונות העתיקות ביותר בעיר הוא אמר כי כנסיות נבנו לעתים קרובות גבוה על גבעה עבור כל לראות סנט אנדרוס הוא דוגמה מצוינת זה הבית של אוסף חשוב של ציורים ופסלים מהכנסייה יש נוף יפה מאוד לעיר האולם הכניסה אינה חופשית בהתאם לגיל שלך ומה שאתה רוצה כדי לראות עבור לדוגמה החלק הפנימי של הכנסייה או מבחוץ המחיר יהיה שונה להיות בעיר שיש בה נהר ולא לקחת נסיעה באוטובוס הוא חסר טעם לא לפספס טיול סתיו מעל הנהר כי זה מראה את היופי של לתת מזווית אחרת.

לאחר טיול ציפורים נהדר החלטנו לראות את צום המפורסם גם בקניון והמשכנו את הערב שלנו במסעדת Tsukasilo שהיא המסעדה האוקראינית הראשונה שנפתחה בשנת 1998 הם שומרים על מסורות העבר של אירוח אוקראיני ומתכונים עתיקים של המטבח האוקראיני ביקרנו גם בצרפתית של העם פארק אנדרטה בקיה שנפתחה כדי להנציח את יום השנה ה -60 לברית המועצות ולחגוג את יום השנה ה -1500 לקייב במיקום עליון התיבה פותחת נוף נהדר לכיוון העיר כולה שתוכלו ליהנות ממנה לעשות יעד נוסף לתת bachersklabra אחד האתרים החשובים ביותר לתת את המורשת העולמית ציורית lavra הוא קומפלקס נפלא של כנסיות מגדלי פעמונים ומערות זה יכול לקחת בערך ארבע שעות או יותר כדי לראות את כל מה שבילינו שם כמה שעות מנסה למצוא לאן אנחנו צריכים ללכת אז אולי תצטרך סיור מודרך באנגלית כדי להפיק את המרב הציורי.

כתיבת תגובה