You are currently viewing כמה זמן טיסה לנאפולי? ומה לעשות בנאפולי
זמן טיסה לנאפולי

כמה זמן טיסה לנאפולי? ומה לעשות בנאפולי

זמן הטיסה לנאפולי הוא 3 שעות ו30 דקות וכיום טסות בקו תל אביב נאפולי רק 2 חברות ושניהם לאו קוסט ריינאייר ווייז אייר,טיסות בקו הזה יכולות להיות פחות מ400 שקל.

זמן התעופה מתייחס לזמן טיסה מישראל לנאפולי , מנאפולי לישראל זמן הטיסה 3 שעות ו15 דקות.

כמה זמן נסיעה מנאפולי לסורנטו

זמן הנסיעה מנאפולי לסורנטו הוא בין שעה לשעה וחצי תלוי בתנועה זה 50 קילומטר אבל בגלל שנוסעים על E45 שהוא כביש קטן עוקף כפרים עם רק 2 נתיבים ובחלקו נתיב אחד הנסיעה איטית, יש לקחת בחשבון גם את היציאה מנאפולי שגם יכולה להיות מאוד פקוקה.

זמן טיסה לנאפולי?

ועכשיו שבדקתם כמה זה זמן הטיסה לנאפולי הגיע הזמן להסביר לכם מה יש לעשות שם ויותר חשוב מה אני עשיתי שם.

כשיצאנו לנאפולי, בפעם הראשונה אני ולי נתקלנו במטח של שליליות שהופנה כלפי העיר, אנשים רבים הזהירו אותנו להיות בטוחים. אל תוציאו את המצלמה, היזהרו.

זה מאוד מחוספס. יש גנבים על טוסטוסים, כייסים בכל מקום. זו עיר מלוכלכת מאוד, עכשיו אני אהיה כנה איתך.

כמה זמן טיסה מישראל לנאפולי

הם לא כל כך טעו. זה היה מלוכלך וזה היה מחוספס, אבל לא יותר מאשר חלקים מסוימים של לונדון, בנגקוק וניו יורק. לא עשיתי את זה כבר שנתיים, אבל אני עדיין לא מרגיש בנוח להוציא את המצלמה הגדולה.

אחרי היסוס מסוים, הוצאתי את המצלמה מהתיק ולא היו לי בעיות. אני לא אשקר לך. היה לי אותו קשור פיזית לפרק כף היד.

אתם יודעים ליתר ביטחון, אבל על כל המחוספסות והמחוספסות שלה נאפולי היא עיר שאין כמותה. זה פוטוגני להפליא יש נוכחות קתולית עצומה, אפילו יותר מאשר רומא. לדעתי, וכמה מהאוכלים הטובים ביותר שצרכתי אי פעם, האנשים שפגשנו היו ממש ידידותיים וממש מועילים.

אז איך בילינו 24 שעות בעיר הנוכלת החביבה הזו, [, מוזיקה?] חבר’ה? הגענו לנאפולי. אנחנו בנאפולי ומסתכלים איפה אנחנו נשארים בסדר חבר’ה. אני לא יודע אם אתה יכול לשמוע אותי אנחנו עכשיו בבית הקפה דה נילו או דניאלו, וזה בעצם כמו בית קפה שלם המוקדש מראדונה והם ממש יש להם קווצת שיער נכון.

מעל הראש שלי כרגע, אז יש לנו צוות. אנחנו לא יכולים לצלם או לצלם בלי לקבל משהו. אז יש לנו קפוצ’ינו: [, מוסיקה, ] הבא פיצרייה דה מישל.

עכשיו זה נבחר הפיצה הטובה ביותר בכל נאפולי. כשאתה מגיע זה תוהו ובוהו. נראה שאין מערכת, אבל יש שיטה לטירוף הזה.

כמה זמן טיסה לנאפולי? מה הדברים שחובה לעשות בנאפולי

אז אם אתה רוצה לקחת פיצה, כל מה שאתה עושה זה ללכת ישר בתוך הזמנות, הדלפק היי. אפשר בבקשה לקבל מריטה אחת? כן, בבקשה אחת! תודה! שלם ותקבל כרטיס עם מספר. עכשיו, אם אתה רוצה לשבת בתוך המסעדה אתה תלך לראות את הבחור הזה והוא ייתן לך כרטיס עם מספר שתיים.

אז השלט בחוץ עם המספרים מוארים הוא עבור אוכל מקורה עבור כל הזמנות טייק אווי. מישהו ילך החוצה ויצעק את המספרים באיטלקית אז תרגם את גוגל מוכן. אז אתה יודע את המספר שלך כשהוא קורא לזה.

הפיצות מלוכלכות. זול, שילמנו 5 יורו וחיכינו 45 דקות לנאפולי. הפיצה הכי טובה שיש לנו חצי מרינרה וחצי מרגריטה וואו הם, ממש טובים.

אוקיי, חבר’ה קיבלנו את זה. אנו מודים לך כל כך. סיימנו את כל החבר’ה למקום הבא: [ מוסיקה, ], [, מוסיקה ].

אני מאחל לכל החבר’ה בסדר, אז אנחנו עכשיו ברובע הספרדי. זה ממש כמו מבוך, יש רק רחובות ורחובות עם ברים ומסעדות וחנויות, ויש לך דגלים יפים בכל מקום ובגלל יום שני זה יום האהבה. יש להם חלקים ודובונים ושושנים בכל מקום.

זה כל כך נחמד, זה כל כך רומנטי. זה מקסים! אז אנחנו גון נה טיילו כאן קצת, הביאו אתכם איתנו ואז אנחנו גון נה לראות אם יש לנו זמן לרדת לחוף הים. אז בואו נלך לעשות את זה [, מוזיקה], בסדר חבר’ה! אז עכשיו אנחנו בגלריה.

זה מדהים לחלוטין: יש להם אחד כזה במילאנו, לסבית יש אחת בלונדון בלונדון, זה נקרא הייז, גלריה והארכיטקטורה יפה. הרצפה מהממת. הכל מאוד מפואר.

הארכיטקטורה מרהיבה. תסתכל מסביב, אז אנחנו למטה על קו המים יש כאן סירות קטנות. אלה אנשים שמוכרים משקפי שמש ורדים כמו חתיכות קטנות.

יש כמה חנויות קטנות בדרך טנקים בהמשך כאן למטה. אני לא בטוח אם אתה יכול לשכור את הסירות כאן, אבל ממש מעבר לתיאטרון תראה את כל ההר. עכשיו, למרבה הצער, אין לנו זמן לנסוע לשם בטיול הזה.

האצבעות חצו בהמשך הקו נעשה את דרכנו לשם כשיהיה שטוף שמש. לאחר מכן, על סדר היום היה סיור אוכל עם מריו, אז הזמנו את החוויה הזו דרך airbnb. זה היה 32 פאונד וכולל מעל שישה מעדנים מקומיים שונים.

מריו נותן לך היסטוריה קצרה של העיר והוא מסביר הכל על התרבות שם. ראשית, עצירה בסיור האוכל הייתה מעדנייה מקומית, וכאן זכינו לנסות מוצרלה באפלו טרייה, [, מוזיקה, ] וואו וואו, הגרסה המיובשת ההיא של עגבניית סן מרצנו עם קצת לחם. הו, אלוהים אדירים כן! זה מדהים! האין זה כך! הייתי שדה תעופה חדש ומגוון ברוקולי בדרכנו לתחנה השנייה מריו הסביר לנו.

הקפה בנאפולי הוא כמו דת. הם מאמינים שכולם צריכים להיות מסוגלים ליהנות מכוס. אז להרבה בתי קפה בנאפולי יש שכר.

זה מעביר מערכת, אתה משלם על שני עותקים, אתה שותה אחד ואז השם שלך עולה על לוח בחוץ וכל שם מייצג קפה בחינם. כל כך הרבה הומלסים או פחות ברי מזל באמת נהנים מהמערכת הזו, ואני חושב שזה רעיון נפלא. פיצה שתוכלו למצוא ג’סטין, אני לא יודע אם שמעתם על זה, אני מדבר על הפיצה המטוגנת.

כמה זמן טיסה מישראל לנאפולי

לא, לא כל כך פיצה מטוגנת נעשית עם האות של הפיצה האצילית. הבצק זהה לחלוטין. הם משתמשים, למשל, להכנת מרגריטה, אבל היא מלאה.

זה ממולא. זה כמו סוליה חיצונית כן כן כן. זה כמו תרבות מטוגנת: הו וואו, המקורית, הפיצה המטוגנת הניאופוליטית הקלאסית, ממולאת בגבינת ריקוטה, ריקוטה קרמית ורכה מאוד.

פצפוץ חזיר המוצרלה המעושן, שהוא כן אוכל מנחם, היא המילה שעוברת בסמטה זו. מריו סיפר לכולנו על פוצ’ינלה הוא קומדיה דל ארטה, אופי ואנשים מאמינים שאם תשפשף את האף שלו, זה יביא לך מזל טוב. אז תמורת פרוטה תמורת קילו, ממשיכים הלאה כדי לעצור שלוש, זה היה יותר פיצה, הפעם לא מטוגן אלא מקופל, זו הייתה פיצה מרגריטה קלאסית וזה היה כל כך טוב עכשיו לשטוף את כל הפיצה הזאת, יש רק דבר אחד בשביל זה: צ’לו לימון ולא סתם לימונצ’לו, הלכנו למפעל בפועל שבו הם מבשלים.

זה מריו מדבר אותנו דרך איך זה נעשה ותאמינו בזה או לא. הם עדיין מקלפים את הלימונים ביד במפעל זה. הם מוכרים את כל סוגי מוצרי הלימון.

קיבלת את ריבת השמן שלך, ממתקים קשים ומבושמים ושוקולד. פגשנו את הבעלים, שהיה כל כך חביב ונתן לנו כמה שוקולדים לנסות. איך זה טעים, למרות שאתם מכירים שוקולד דובדבן, תפוז כן ולימונדה, וגם זכינו לנסות שתי זריקות של ג’לו לימון.

הקלאסי לשים שערות על החזה שלך: כן כן כן. אני לא יכול לירות בזה שיש לי, תניח לאירים. אני לא יכול לעשות את זה ואחד עשוי מחלב.

אה, זה ממש נחמד. אני מבין למה אתה מתכוון כמו של ביילי, כן כן, כמו ביילי לימון שם. זה מאוד מרענן, זה עם בטן מלאה פיצה ולימונצ’לו.

אנחנו עושים את דרכנו כדי לעצור חמש, שזו תשובה נאפולית לארנסיני שנקרא פריטטינה, זה סוג של מק אנד צ’יז מטוגן. אם תרצו, אה, אז כאן, קיבלנו קצת פסטה, קצת פסטה, קצת ירקות, רוטב, שני סוגים שונים של אפונה וזו גרסה אחרת חבר’ה העץ הזה מאוד מאוד מפורסם. זהו רחוב חשוב מאוד לאנשים.

עכשיו אתה לא יכול לשים לב כי זה קצת מאוחר עבור סוג זה של חנויות – אבל זה עץ חג המולד ברחוב חג המולד – נקרא san gregorio וזה רחוב אשר מוקדש לחלוטין למסורת חג המולד, אין חנויות, כולם נשארים כאן כל השנה כל השנה למכור דברים לחג המולד ומזכרות זה מה שאתה רוצה. אוי, זו ממש אחת המטרות שלי לקבל קישוט לחג המולד מכל מדינה. אנחנו מבקרים נחזור מחר, כן ב-To stop six ואנחנו מקבלים קינוח, רומבה בה, שהיא עוגה קטנה, רוויה בסירופ וליקר.

אני מניח שזה ממש רטוב. זה ממש נחמד, אם כי זה טעים כמו לימוני סוג של חם. אני לא יכולה לבטא את זה שזה מאפה פריך ומתקלף במילוי פודינג, קינמון וקליפות מסוכרות.

זה מריח טוב כן. ניסיתי את זה בעבר. אני לא עושה מזה צחוק, אבל זה חם בכל זאת, בואו ניתן לזה ללכת, זה נחמד יותר.

זה ממש חם ממש פריך שם ממש טרי, האחרים היו קצת קצת סוג של אותם. מה המרקם, כאילו זה פריך, אנחנו הולכים לתחוב ולסיים את אלה היינו צריכים ממש להשיג אנצ’ילדה או לקבל קפוצ’ינו או כל סוג של קפה שרצינו. ברור שאנחנו צריכים ללכת, אז אין לנו יותר מקום בג’ינסים האלה לעוד אוכל, בסדר חבר’ה.

זה היה סוף סיור האוכל בשדות התעופה עם מריו. אם אתה מתכנן את הולנד, אני ממש לא יכול להמליץ על זה אם זו הדרך הטובה ביותר לייבש הכל בפרק זמן כל כך קצר. מריו היה מדריך טיולים מצוין.

יש לו כל כך הרבה היסטוריה, זה ממש מעניין והספונסר לוקח אותך אליו. אני לא בהכרח חושב שאתה gon na יודע איך להגיע לשם כמו בעצמך, כמו לתוך המפעל 11 ערוץ ולראות איך זה נעשה אז אני 10 מתוך 10 ממליצים לחבר באמת בילה לחלוטין. אני יכול להרגיש שהאוכל קולה מתקרב, אז אנחנו הולכים לחזור הביתה, למלא את טפסי איתור הנוסעים שלנו ולחזור ללונדון לפני שתפסנו את הטיסה שלנו.

היו לנו שני דברים לעשות: אחד להודות למרצ’לו המקסים על האירוח שלו ברצינות. האיש הכי נחמד שפגשנו בנאפולי ושניים חוזרים לעץ חג המולד כדי לאסוף קישוט רק פיי. רוב המקומות האלה הם במזומן בלבד וכספומטים, ונאפולי הם באמת מעטים ורחוקים זה מזה יש את הכסף.

כתיבת תגובה