You are currently viewing כמה זמן טיסה למיקונוס מתל אביב?

כמה זמן טיסה למיקונוס מתל אביב?

זמן הטיסה מתל אביב למיקונוס הוא כשעתיים ו-20 דקות. טיסה קצרה זו היא אחד המסלולים הפופולריים ביותר לישראל וממנה, שכן מיקונוס הוא יעד תיירותי פופולרי. הטיסה למיקונוס יוצאת מנמל התעופה בן גוריון בתל אביב ונוחתת בנמל התעופה הבינלאומי של מיקונוס.

לפני שאתם ממריאים, יש כמה דברים שכדאי לזכור. הראשונה היא לבדוק שוב את הדרכון שלך ולוודא שהוא מעודכן ותקף. זה חשוב במיוחד אם אתם טסים מישראל ליוון, מכיוון שבשתי המדינות יש חוקי הגירה נוקשים. בנוסף, יש לזכור כי חברות תעופה רבות גובות תשלום עבור כבודה רשומה, לכן הקפידו לבדוק באתר האינטרנט של חברת התעופה את המידע העדכני ביותר.

זמן טיסה למיקונוס?

עם הגעתכם לנתב”ג, תצטרכו לעבור דרך הבידוק הביטחוני והצ’ק-אין. תהליך זה יכול להיות ארוך, ולכן עדיף להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן שלך. לאחר שתבצע צ’ק-אין ותעבור דרך האבטחה, תצטרך לעשות את דרכך לשער. זה יכול לקחת עד 30 דקות בהתאם לגודל שדה התעופה ומספר האנשים בתור.

ברגע שהגעתם לשער, השלב הבא הוא לעלות למטוס. זה יכול לקחת בין 10 ל -15 דקות בהתאם למספר הנוסעים. ברגע שאתה על המטוס, צוות הטיסה יבקש ממך להדק את חגורת הבטיחות שלך, לכבות את המכשירים האלקטרוניים שלך, לשבת וליהנות מהטיסה.

הטיסה למיקונוס אורכת כשעתיים ו-20 דקות. במהלך הטיסה תחוו מערבולות והמטוס יעשה מספר סיבובים כשהוא מנווט לכיוון האי. זה נורמלי, כמו הטייס מנווט סביב הרים ומכשולים אחרים.

כמה שעות טיסה ישירה למיקונוס?

לאחר שהגעתם למיקונוס, תצטרכו לעשות את דרככם לתביעת הכבודה ולאסוף את המטען שלכם. זה יכול לקחת עד 30 דקות בהתאם למספר האנשים בתור וגודל שדה התעופה. לאחר שאספתם את המטען שלכם, תוכלו לעשות את דרככם למלון שלכם או ליעד אחר.

כמה שעות טיסה למיקונוס מישראל

בסך הכל, זמן הטיסה מתל אביב למיקונוס יכול להימשך עד 4 שעות בהתאם לשעה ביום, מספר הנוסעים וגודל שדה התעופה. עדיף לתכנן מראש ולהגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן שלך. לאחר שהגעתם למיקונוס, תוכלו ליהנות משהותכם באי היפה ולחקור את כל מה שיש לו להציע.

כתיבת תגובה