You are currently viewing כמה זמן טיסה למוסקבה? 10 אתרים שחובה לבקר במוסקבה

כמה זמן טיסה למוסקבה? 10 אתרים שחובה לבקר במוסקבה

כמה זמן זה טיסה למוסקבה טוב אתם צריכים להוסיף לשאלה הזאת עוד מילה שהיא כמה זמן טיסה למוסקבה היום? כי בעצם כלי תעופה שטס טיסה למוסקבה בימינו אחרי מלחמת אוקראינה צריך לבחור מסלול אחר לגמרי מה שהוא טס לפני המלחמה.

זמן טיסה ישירה למוסקבה מישראל לפני המלחמה הייתה עורכת בין 4 שעות ל4:30 שעות היום אלעל שמפעילה קו תעופה לשם והיא היחידה שטסה למוסקבה בצורה מישראל זה אקח 5:45 דקות וזה יכול גם להגיע ליותר זמן עקב שינויים במסלולי טיסה.

הכל זה בגלל המלחמה ושינוי מסלולי טיסה.

10 אטרקציות שחובה לבקר במוסקבה

מוסקבה על נהר מוסקבה במערב רוסיה היא הבירה הקוסמופוליטית של האומה שקיימת כבר יותר מ-800 שנה.

מהמבצר העתיק ביותר באירופה וקתדרלות גרנדיוזיות, למרחבים ירוקים תוססים וגורדי שחקים עתידניים. מוסקבה היא שילוב רב עוצמה של היסטוריה ועצבנות. זה מלא באתרים ואטרקציות מפורסמות בעולם. לפני שנכנס ל-10 הדברים המובילים לעשות במוסקבה, כללנו קישורים בתיאור לקודי הנחה שונים וקישורים למשאבים של דברים. כדי לעשות זאת, הקפד לבדוק אותם. 10) במספר

10. האם הקרמלין של מוסקבה מכונה לעתים קרובות פשוט הקרמלין? מבצר זה ממוקם במרכז מוסקבה ליד הכיכר האדומה והוא הידוע ביותר מבין המצודות הרוסיות. . הוא משמש כמעונו הרשמי של נשיא רוסיה ומקיף ארבע קתדרלות: ארבעה ארמונות ומספר מגדלים. . אחד מגולות הכותרת העיקריות כאן הוא ארמון הארמורי, אחד המוזיאונים העתיקים ביותר בעיר המציג כלי נשק ושריונות אסיאתיים ורוסיים ממערב אירופה, כמו גם מספר אוספי עבודות של צורפים וצורפים של צורפים.

9) מספר 9 הוא ה-Hop-on Hop-off Bus מוסקבה. המבקרים יכולים לראות את המיטב שיש למוסקבה להציע עם 2 קווי אוטובוס שתוכננו במיוחד המכסים את כל יעדי התיירות המרכזיים בעיר ובהם ארכיטקטורה מדהימה, מוזיאונים ברמה עולמית ואטרקציות נהדרות. . כל אוטובוס מצויד בחלונות פנורמיים ובמדריכי שמע, המעניקים הערות מועילות לאורך המסלול. גלו את המראות והגולים הרבים של מוסקבה בשעות הפנאי שלכם באוטובוס ה-Hop-on Hop-off. 8) במספר 8 נמצאת הריבוע האדום מיד. מחוץ לחומה הצפון-מזרחית של הקרמלין. האם הכיכר האדומה המהוללת, אזור 400 מ’ על 150 מ’, שנמצאת בלב ליבה של מוסקבה. ? כיכר האבנים, מוקפת בארכיטקטורה יפיפייה והיא המקום בו התגלגלה רוב ההיסטוריה של העיר. פעם כיכר שוק שבה סוחרים היו מוכרים את הסחורה שלהם. כעת זהו מיקום מרכזי בעיר מוקף באתרים בלתי נשכחים כמו הקרמלין, קתדרלת סנט בזיל ואטרקציות מפורסמות אחרות. .

7) מספר 7 הוא GORKY PARK. המרחב הירוק המוביל של מוסקבה פארק גורקי מציע בידור לכל טעם. עם מפגשי ריקוד בחוץ, שיעורי יוגה וכושר. בנוסף לגלישה על סקייטבורד על גלגיליות טניס שולחן ורכיבה על אופניים, הפארק מציע גם השכרת סגווי וסירות. בחורף. הבריכות מוצפות. הפיכת הפארק למשטח החלקה על הקרח הגדול ביותר בעיר.

6) במספר 6 נמצא המוזיאון לצעצועים רוסיים. המוזיאון לצעצועים רוסיים לוקח אותך עמוק לתוך ההיסטוריה של צעצועים מסורתיים ואמנות עממית ברוסיה. . המבקרים יכולים לגלות כיצד נעשה שימוש בבד קרמי ותחרה מעץ ליצירת צעצועים מגוונים מאוד עם צבע ייחודי. פלטות. אז תהנה מההזדמנות לקחת חלק בכיתת אמן להכנת צעצועים ולעצב צעצוע רוסי או בובת מטריושקה משלך.

5. ) מספר 5 הוא המוזיאון לתולדות הוודקה. המוזיאון לתולדות הוודקה הוא תצוגה של 500 שנה של הוודקה הרוסית. הִיסטוֹרִיָה. עיין באוסף של יותר מ-1,000 זנים של תצוגת המשקה הזו. מתכוני וודקה מהמאה ה-18 ותערוכות צילום של תפקידה של הוודקה לאורך ההיסטוריה הרוסית. . הרוח הצלולה המפורסמת בעולם היא עמוד תווך של חיי החברה הרוסיים ומקור לגאווה לאומית. ,

4 ). במספר 4 נמצא מגדל הטלוויזיה של אוסטנקינו כאשר מגדל הטלוויזיה של אוסטנקינו נבנה בשנת 1967. זה היה אחד המבנים העומדים החופשי הגבוהים בעולם. . מרפסת התצפית בגובה 337 מטר פתוחה למבקרים ומעלית מהירה מעלה את הנוסעים תוך פחות מ-60 שניות. מלמעלה. יש נוף מרהיב של 360 מעלות של העיר ודק עם רצפת זכוכית. אֵזוֹר.

3) מספר 3 הוא מבקרי מוזיאון הלחם. יכול לגלות את המקום המיוחד שלחם תופס בחברה הרוסית ולעיין בתערוכה של למעלה מ-1,000 גרסאות לחם ואפייה. כלים. למד את אומנות העוגה, קישוט הפנקייק הרוסי, הכנה ואפיית בייגל וראה כיצד לחם, טכניקות הכנת ומתכונים התפתחו במשך מאות השנים. . מוזיאון הלחם לוקח אתכם לסיור בהיסטוריה של הלחם, העוגה והמאפה הרוסי. הֲכָנָה.

2) במספר 2 נמצא המוזיאון למכונות ארקייד. מוסקבה, המוזיאון למכונות ארקייד של מוסקבה כולל משחקים רבים ומקסימים. . הצוות הידידותי של חובבי המשחקים יקבל את פניכם במוזיאון המציע 50 מכונות ארקייד ששוחזרו באהבה. בכניסה. המבקרים מקבלים שקית נייר מלאה במטבעות לשימוש עם רוב המשחקים הבודקים את כישורי הירי או הנהיגה שלך, אבל יש גם פינבול וכיף אחר. מכונות. ,

1 ) ובמספר 1 נמצאת קתדרלת סנט בזיל שנבנתה באמצע המאה ה-16. בהוראת איבן, קתדרלת בזיל הקדוש הנוראה ידועה בזכות הבצל התוסס והצבעוני שלה, כיפות שנועדו לגרום לבניין להיראות כמו צורת להבות על מדורה. . ציון דרך רוסי אייקוני מפורסם זה ממוקם בכיכר האדומה וניתן לזהות מיד על ידי העיצוב הייחודי שלה. , כמו גם הארכיטקטורה החיצונית המדהימה. המבקרים יכולים לראות את הפנים היפה המכיל תשע קפלות. , אז זה מסכם את 10 הדברים המובילים שלנו לעשות במוסקבה. אנו מקווים שנהניתם.

כתיבת תגובה