You are currently viewing כמה זמן טיסה להודו למומבאי ודלהי? מסלול להודו
זמן טיסה להודו

כמה זמן טיסה להודו למומבאי ודלהי? מסלול להודו

מזרח תיכון חדש לפחות ב זמן הטיסה להודו שהתקצר מאוד מאז שיש אפשרות לטוס מעל הערב הסעודית והאמירויות.

כן כן גם לפני הרבה טסו עם הירדנים וחסכו מלא כסף וזמן אבל עכשיו לעשות את זה בצורה ישירה!!! הא כן גם לפני זה היה טיסה ישירה של אייר אינדיה אבל זה לא כמו השירות הישראלי והכייף בהימור אולי הטיסה תצא אולי לא והטייס חולה מסכן…):

כן לא באמת הרבה השתנה חוץ מטיסות הישירות של אלעל שזמן הטיסה הישירה להודו ירד בצורה ניכרת, מה שיותר מעניין זה מה יהיה בעתיד: כי הרבה חברות ישתמשו בישראל בתור נקודת קונקטשיין לטיסות לאירופה או לאסיה וזה יגדיל את מספר היעדים מישראל לאסיה ואולי אפילו אוסטרליה.

כמה זמן טיסה לדלהי?

זמן טיסה ישירה לדלהי הוא 6 שעות ועשר דקות שכרגע רק אייר אינדיה מפעילה את הקו הזה עוד קו פופלרי וגובה על זה הון עתק בין 2500 ל3500 שקלים ש1000 דולר להודו זה מחיר שלא ראינו הרבה זמן ): עוד טיסות לדלהי לא ישיר זמן הטיסה לדלהי יהיה בין 10 שעות ל14 שעות לטיסות הנורמליות כולל הקונקטשיין.

עדיף לטוס עם החברות הערביות מאשר האתיופיות או הטורקית גם בגלל המחירים גם בגלל החברות וגם בגלל שזה הרבה יותר קצר.

כמה זמן טיסה למומבאי?

אין טיסות ישירות למובאי לבינתיים אני מאמין שאלעל עוד מעט תרים את הכפפה ותוציא טיסה כזאת זה אקח כ 5 וחצי שעות .

זמן טיסה לדלהי לטיסה לא ישירה הכי קצר שאפשר למצוא במחיר סביר זה דרך דובאי או אבו דאבי זה צריך לקחת בין 8-11 שעות כל עוד הקונקטישנים בין שעתיים ל5 שעות.

כמה זמן רכבת מדלהי ומה המחיר ???

זמן נסיעה ברכבת מדלהי לטאג’ מהאל שנמצא בעיר אגרה יהיה שעתיים וחצי לשעתיים ו50 דקות, והנסיעה ברכבת מדלהי לאגרה תעלה בין 2 דולר ל10 דולר ברכבת.

רכבת מדלהי לג’איפור זמן הנסיעה יהיה כ-6 שעות ויעלה בין 5-20 דולר למחלקות 2-3 [מלא הודיים ומלא מלא הודיים]

זמן רכבת מדלהי לרישיקש טוב פה זה מתחיל להסתבך יש 2 אפשרויות להגיע ברכבת מדלהי לרישיקש ושניהם לא מגיעים לרישיקש אלה לערים באזור של רישיקש ומשם צריך לקחת אוטובוס או מונית

האפשרות הראשונה זה רכבת מדלהי להארידוואר HARIDWAR שזה אקח בין 4 שעות ל5 שעות ויעלה בין 10 שקלים ל50 שקל, משם רישיקש נמצאת 22 קילומטר או באוטובוס 80 שעות [לא באמת אבל אף פעם אי אפשר לדעת עם הכבישים של הודו]

האפשרות השניה זה לקחת רכבת מדלהי וירבדהרה Virbhadra הנסיעה תקח כ- 8 שעות והעיר נמצאת 5 קילומטר מרישיקש וזה עולה גם עד 50 שקל.

כמה זמן טיסה להודו למומבאי ודלהי? מסלול להודו

איך לטייל בהודו בעוד חודש, אל תבינו אותי לא נכון. הודו היא מדינה ענקית ואתם יכולים לבלות חודשים בחקרה, אבל המסלול הזה ייתן לכם טעימה קטנה מהכל: [], החל מהנסיעות נטוס לבירת הודו. טיסות ניו דלהי לדלהי הן בדרך כלל הזולות ביותר וזה שם אותך במיקום מרכזי טוב מאוד בצפון יש טונות לראות ולעשות בדלהי והכל מחובר על ידי מערכת מטרו ברמה עולמית מה שהופך את זה לסופר קל להתמצא.

אני חושב שבילוי יומיים בדלהי הוא פרק הזמן המושלם. תרמילאים נוטים להסתובב בפרגון רק שיש שם טונות של אוכל זול ולינה מפאהרה גאנג ‘. אתה יכול בקלות ללכת ולבדוק את ג’אמה, מסג’יד, המבצר האדום, מקדש הלוטוס והשער ההודי.

דבר אחד מדהים: בכל רחבי הודו כולה הוא אוכל ובדלהי האוכל שאתה צריך לנסות הוא תאלי. מומחיות בצפון הודו אתה מקבל צלחת עם קארי אורז chapati, לא gon na lie זה די מדהים. אחרי המעדנייה.

אנחנו מדלגים על רכבת שנוסעת מערבה במשך 17 השעות הקרובות, בזמן שאנחנו פונים לג’ייסאלמר תמיד דואגים לתת לעצמכם קצת זמן נוסף, תוך כדי נסיעה ברחבי הודו, מכיוון שלעתים קרובות הדברים מאחרים או מתעכבים, אבל עכשיו אתם בג’איסלמר, אז קחו בחשבון את היופי. למרות שהעיר מדהימה, זו לא הסיבה שהיא אחת המפלצות האהובות עלי.,

אני כל כך אוהב את זה בגלל ספארי הגמלים הספארי מדהים לחלוטין. תמורת כ-40 דולרים, אתה זוכה לרכוב על הגמלים האלה במשך שעה וחצי לתוך המדבר ולישון לילה, אתה באמצע שום מקום.

אז אתה זוכה לישון מתחת לכוכבים, לבנות מדורה ענקית לשיר, לשיר שירים ולהכין ארוחת ערב. ספארי הגמלים היה ללא ספק אחד משיאי הטיול שלנו. אין עוד הרבה מה לעשות בג’ייסאלמר, אז אחרי שביליתם לילה אחד בעיירה וביליתם לילה אחד במדבר, אתם יכולים להמשיך הלאה בהמשך אנחנו תופסים אוטובוס לאודייפור המכונה בדרך כלל עיר האהבה.

אודייפור יפה לחלוטין: עיר מלאה באגמים, מקדשים והרים. אתה באמת לא יכול לבקש הרבה יותר. תוכלו לבלות כאן יומיים, לחקור שום בעיה, דבר אחד שאתם חייבים לבדוק ואני כנראה הולך לקצב את השם אבל גבעת המקאלה.

זה המקום המושלם לתפוס שקיעה ונותן לך נוף נהדר של כל העיר מ udaipur אנחנו הולכים לתפוס רכבת לג’איפור ושם אנחנו הולכים לבלות את היומיים הקרובים שלנו. ג’איפור היא עיר סואנת עם הרבה היסטוריה. הוא מלא במוזיאונים, מבצרים ענקיים, ויש בו המון ארכיטקטורה ייחודית.

בעוד שהעיר עצמה לא הייתה האהובה עלי ביותר, בהחלט נהניתי לבקר בדברים כמו מבצר הענבר והטיפ המקצועני של ג’נטר מנטר. אם יש לכם כרטיס סטודנט, הביאו אותו איתכם, כי אתם יכולים לקבל הנחה עצומה כדי לראות את כל האטרקציות האלה מג’איפור, אתם יכולים לעלות על אוטובוס ולנסוע ליעד הבא שלנו של אגרה. אולי שמעתם או לא שמעתם על אגרה בעבר, אבל אתם בהחלט יודעים מה זה מפורסם בטאג’ מאהל .

נכנסתי לטאג’ מאהל ולא ציפיתי להרבה. באמת חשבתי שזו הולכת להיות אטרקציה תיירותית מוגזמת, אבל טעיתי. הטאג’ מאהל הוא ללא ספק אחד הדברים היפים ביותר.

ראיתי אי פעם בכל חיי מארמון השיש הלבן ללא רבב ועד הגנים הירוקים והטהורים המקיפים אותו. הטאג’ מאהל הוא שלמות. הזמן הטוב ביותר לראות את הטאג’ מאהל הוא בהחלט לזריחה, תוכלו, להתחמק מהרבה מההמונים על ידי קום מוקדם ואז לשקיעה, תוכלו, תוכלו לצאת לשיט בסירה על הנהר מאחורי הטאג ‘ מאהל אגב הטאג ‘מאהל אגב הטאג ‘.

מאהל סגורה בכל יום שישי, אז אל תבקרו ביום שישי. אתה באמת צריך לבלות רק יום אחד כאן באגרה לפני שנוכל לעבור ליעד הבא שלנו של ורנאסי. לאחר שנסעתם ברכבת מאגרה לוורנאסי, קיבלתם את פניכם באחת הערים המטורפות ביותר בעולם.

ורנאסי היא בהחלט לא לבעלי לב חלש הממוקם לצד נהר הגנגס ורנאסי היא אחת הערים הקדושות ביותר בדת ההינדית. אנשים מכל רחבי הארץ מגיעים לוורנאסי, עם משפחותיהם וחבריהם כדי לערוך טקסי הלוויה או חגיגות חיים ליקיריהם. מה שהופך את הוורנאסי לכל כך משוגע וכאוטי וייחודי הוא עד כמה החגיגות האלה פתוחות עכשיו.

. אחרי שביליתם יומיים שלמים בחקר הוורנאסי, תוכלו לקפוץ לרכבת ולחזור מניו דלהי מדלהי. אנחנו הולכים לתפוס מטוס ליעד הבא שלנו, שהוא מומבאי , שהיא העיר הגדולה ביותר בהודו.

יש פשוט המון דברים שקורים במומבאי בכל עת. לא תצטרך לבלות כאן יותר מיומיים, מכיוון שזה נותן לך מספיק זמן לחקור ולראות את המראות. אתה יכול לבדוק את השער של הודו ואתה יכול לעשות סיור בעיר אם אתה רוצה, אבל אני באמת מעדיף פשוט להסתובב ברחובות לבד לפני שאנחנו עוברים ליעד הבא שלנו, אם כי יצרתי מדריך טיולים לאלו מכם שיוצאים להודו ויש להם שאלות או רוצים פשוט לדעת קצת יותר על המדינה.

זה מכסה דברים כמו עלות הנסיעה להודו, איך להתמודד עם ויזות, חיסונים ובנקאות. איך להסתובב בארץ ברצינות. כל דבר וכל מה שרציתי לדעת לפני שעזבתי במדריך אחד, אם אתם רוצים לבדוק את זה, אל תהססו ל- noa vde.

com קדימה, חנות סלאש לאחר שראיתם מספיק ממומבאי, קפצו לרכבת ופנו דרומה לחוף אנג’ונה. עלה למעלה. גואה היא פרובינציה הידועה בחופיה וחוף אנג’ונה הוא כמו מקום התרמילאים להיות בו.

זו כנראה תהיה הפעם הראשונה במהלך הטיול. למעשה הצלחנו לשבת ולהירגע, אבל בואו נהיה אמיתיים, אתם אל תבואו להודו להירגע. הדבר שהופך את אנג’ונה למיוחדת עבורי הוא האווירה.

האנשים שאתה פוגש ומבלה איתם. זה באמת כמו מיקום התרמילאים המרכזי. אם אתם לא רוצים לשבת כל היום, יש לא מעט ימים, טיולים מסביב, כמו דאוס סיגר, נופלים כמו גם מבצר הצ’יפוטלה שלושה ימים כאן אמורים להספיק כדי להתאושש ולהתחדש לפני שאנחנו עולים על אוטובוס ליעד הבא שלנו, שהוא כבד המאפי הוא כפר סופר, ייחודי, קטנטן בהודו.

זה בערך שמונה שעות נסיעה באוטובוס מחוף אנג’ונה. זה בהחלט היה אחד המקומות האהובים עלי שביקרנו בהם בהודו רק בגלל כמה שהוא ייחודי. מעולם לא ראיתי דבר כזה.

כפר עתיק זה מוקף בסלעים מסיביים הזורמים בנהרות, מקדשים מורכבים שיש לו כל כך הרבה מה להציע. אני מאוד ממליץ לך לתת לעצמך יום לשכור אופניים ופשוט לרכוב סביב עצור בכל מקום שאתה רואה משהו מעניין ופשוט לקחת את הנופים. .

]. כדאי גם לגשת לפסגת השקיעה, שם תוכלו לתפוס שקיעה יפה כשהיא טובלת מתחת למקדשים ואם אתם מרגישים כמו דרדוויל, תוכלו לעשות קצת סלעים בגלל כל הסלעים המסיביים ברחבי האמפי. זהו יעד לטיפוס סלעים או טיפוס צוקים.

אז אתה יכול לשכור ציוד ולנסות את זה הגיע הזמן לעשות את דרכנו ליעד האחרון שלנו, שהוא התקרחות וקרלה, בזמן שאתה מחכה לרכבת שלך הקפד לנסות קצת תה צ’אי מסאלה הודי, אני שותה כמה כוסות של החומר הזה כל יום. זה טעים, קרלה נחשבת לעתים קרובות למדינה היפה ביותר בהודו וזה ביתם של המים האחוריים, המים האחוריים של ההתקרחות הם מערכת של תעלות ולגונות מורכבות המסייעות לעיר לתפקד. זה היה ניגוד כל כך מוחלט לשאר הודו כי באלה, אנשי פיקארלה לא משתמשים במכוניות, הם משתמשים בסירות.

חלק עצום מהעיר בנוי סביב התעלות האלה, כך שיש בתי חולים צפים, שווקים צפים, אוטובוסים צפים של בתי ספר במים האחוריים, אין להם אוטובוסים לבית הספר, יש להם סירות בית ספר. עכשיו רוב התיירים מחליטים לקחת סיור סירת בית דרך התעלות, אבל זה לא האפשרות הטובה ביותר, קצת פחות פופולרי, אבל הרבה יותר טוב הוא טיולי קיאקים שאתה יכול לקבל. סירות הבית ממש גדולות, ולכן הן נאלצות להישאר בתעלות הראשיות.

אבל מצאתי את עצמי נהנה מהתעלות הזעירות, הרבה יותר והצלחנו לראות אותן כי היינו על קיאקים ובדיוק ככה. ביליתם 30 יום בנסיעות בהודו, זה מטורף כמה מהר זה הולך בהתאם ליעד הבא שלכם. ההימור הטוב ביותר שלך הוא כנראה לקחת רכבת דרומה לטריואנדרום ואז לתפוס מטוס למומבאי או למקום אחר משם.

כתיבת תגובה