You are currently viewing כמה זמן טיסה לברלין ?10 אתרים סודיים לגלות בברלין
כמה זמן טיסה לברלין

כמה זמן טיסה לברלין ?10 אתרים סודיים לגלות בברלין

זמן הטיסה לברלין גרמניה הוא בין 4 שעות ו4 דקות ויכול להגיע ל4 שעות ו35 דקות. למה יש הבדל גדול ב זמן הטיסה לברלין הסיבה לזה זה במסלולי הטיסה שחברות התעופה בוחרות לטוס בהם.

חברות התעופה שכרגע טסות בצורה ישירה מישראל זה אלעל ישראייר ו2 חברות הלאו קוסט ריינאייר ואיזיג’ט.

משום מה נכון לספטמבר 2022 מחירי הטיסות לברלין מאוד גבוהיים למרות שיש שם 4 חברות שטסות לשם ותחרות גדולה, אין מה לעשות הישראלים התגעגעו לברלין ומאוד אוהבים את העיר לא לדבר גם ש זמן הטיסה לברלין לא ארוך במיוחד.

טוב אמרתי אני גם אצרף לכם גמה המלצות איפה לטייל בברלין ובמקום לתת לכם את האתרים שכולם מכירים אני רוצה לתת כמה אתרי תיירות סודיים בברלין שאף אחד לא מכיר.

כמה זמן טיסה לברלין ?10 אתרים סודיים לגלות בברלין

אבני החן הנסתרות המובילות בברלין. אנחנו מסתכלים על כמה מהאטרקציות הכי לא מוערכות שלא יופיעו במסלול התיירות הטיפוסי שלך?

אכסניית אוסטל מספר 10 ברלין לפני היציאה לברלין. אתה בהחלט רוצה לרענן קצת את ההיסטוריה הגרמנית שלך כדי שתוכל להקשר. חלק מהאתרים הולכים לראות. כולם עושים טיול לחומת ברלין, אבל האם ידעת שאתה יכול אפילו לבסס את השהות שלך באכסניה עם נושא קומוניסטי. אפשרות הלינה התקציבית הזו תאפשר לך להרגיש איך זה היה לחיות במזרח ברלין לפני שהחומה נפלה, כל הרהיטים והעיצוב מאפיינים, GDR, עיצוב ו זה יגרום לך להרגיש שקוע בעידן אחר.

מספר 9 קנה ספינה שמסתובבת על גדות נהר השפרה הוא בילוי פופולרי עבור המקומיים בברלין, אבל עד לאחרונה הוא לא היה רוצה לטבול במים המזוהמים. זה המקום שבו היצירה המגניבה הזו באה לידי ביטוי, דוברה על הנהר הכוללת בריכה בגובה המים הפתוחה ממאי עד ספטמבר. אתה יכול להשתזף באזור החוף שלו או ליהנות מהנוף של העיר מהבריכה עצמה. החלק הטוב ביותר הוא שכרטיס ליום יחזיר אותך לאחור רק כחמש וחצי שנים, OHS .

כמה זמן טיסה לברלין ?10 אתרים סודיים לגלות בברלין

מספר 8 ספרי פארק. אנשים רבים נוסעים לברלין בתקווה לעשות קצת חקר עירוני בגלל עושר הבניינים הנטושים שעדיין פזורים ברחבי העיר, אפילו טוב יותר מאשר לעבור בבניין דירות ישן או משרדים. אולם, בניין הוא טיול לפארק שעשועים נטוש. דברו על מגניב מפחיד, פסל הדינוזאור לשעבר במזרח גרמניה, עיירה מטורפת מלאת חידות, סגורה מאז 2002, אך לעתים קרובות מוצעים סיורים מודרכים בפארק השעשועים הנטוש. רק אל תספר לאף אחד.

מספר 7 belvane vine ahoy. יש הרבה חוויות שאתה יכול לחוות בברלין שפשוט לא תמצא בהרבה מקומות אחרים הממוקמים בנסיך הדרומי המתפתח. שכונת הצריפים התחתונה תמצאו שלושה ברים המנוהלים על ידי גדם יורגן, כל אלה מבקשים ממך לשלם יורו או שניים כדי לשכור, ואז אתה יכול לשתות כמה שאתה רוצה. כשתסיים, אתה מחליט כמה עוד לשלם. האם אנשים מנצלים את המושג הזה? בהחלט אחד הבעלים המשותפים אמר: לא. לפעמים יש בליפ שמבלים כאן כל הלילה ומשלמים חמישה יורו, אבל לא, זה בסדר. רוב האנשים נדיבים מאוד.

כמה זמן טיסה לברלין ?10 אתרים סודיים לגלות בברלין

מספר שש עצור לילה רע קונן. דבר אחד שעשוי להפתיע אותך בביקורך הראשון בברלין הוא שעירום ציבורי הוא עדיין סוג של דבר. חלק מהתרבות הגרמנית הגאה הוא fkk או שטיח ירכיים, קוטור מושג שמתורגם בערך לתרבות גוף חופשית. ישנם מקומות רבים ברחבי העיר שבהם אתה יכול להיות עירום. אחד מהם נמצא במתחם הבריכה והסאונה של עצור קונן המרוגז, שקיים מאז תחילת המאה ה-20. זמן עירום מוצע כעת רק בזמנים מסוימים בימינו, אבל זה מקום מדהים לשחות ולהירגע בלי קשר לטיפוס

מספר חמש. מעוניין לבקר במתקן מודיעין סודי לשעבר. באג הטיפוס הזה, שמתורגם להר השטן, הוא גבעה מעשה ידי אדם שנוצרה לאחר מלחמת העולם השנייה ובמהלך המלחמה הקרה שימשה כתחנת האזנה של הסוכנות האמריקאית לביטחון לאומי. ניתן למצוא את האתר ביער קמרון קלוני, וגם המקומיים והמטיילים עשו את הטרק לשם כדי לראות פיסת היסטוריה וליהנות מהנופים מהמגדל. בחורף, אנשים משתמשים בגבעה לגלישה במזחלות, ובחודשים החמים היא הפכה ליעד פיקניק

מספר ארבע, Park Inn by Radisson, לכל דרדווילים בחוץ, אחד הבניינים הידועים ביותר בברלין הוא מלון פארק אין באלכסנדרפלאץ בגלל גובהו ונוכחותו על קו הרקיע של העיר, בעוד שאתה בהחלט יכול ליהנות מהציון דרך השכרת חדר שם, אתה יכול גם לטוס בבסיס מגג המלון, שהוא 400 רגל או משהו עצום מעל הקרקע. אתה תרגיש שאתה באמת עף כשאתה עושה את הקפיצה ואם יש לך נוכחות נפשית, תוכל גם ליהנות מכמה מהנופים הטובים ביותר של העיר

כמה זמן טיסה לברלין ?10 אתרים סודיים לגלות בברלין

מספר שלוש מאווי פארק. אם אתה בברלין ביום ראשון, אתה לא יכול לפספס ביקור ב-mauerpark בשכונת פרינס לור בורג, תמצא את הפארק הליניארי הארוך הזה שבו המקומיים מתכנסים בכל סוף שבוע כדי ליהנות מהטוב. רבים מגיעים לשוק הפשפשים, שבו כל אחד יכול להירשם למכירת מרכולתו, אבל חובה לראות את קריוקי בור הדובים שמתקיים באמפיתיאטרון החיצוני. אם יש לך את העצבים לזה, אתה יכול לבצע את השירים האהובים עליך מול קהל של מאות אבל להיות מוכן כי הקהל יכול להיות אכזרי אם הוא לא חושב שאתה.

מספר 2. שני נסיונות עזבו את הקנו בלק ב-Coons, תנו שרביט פלדה. קעירות יוונית, או בצל אפוי היה במקור בית חולים, אבל מאז סגירתו בשנות ה-70, הוא הוסב למרכז אמנות אלטרנטיבי, מרחב תרבותי רב שימושי המארח כמה אולפני גלריות ואירועים שונים בקיץ. חצר הבניין משמשת לקולנוע באוויר הפתוח פופולרי מאוד באהבה, שקית קינו קוויטס, המקרין מבחר סרטים נהדרים. גם אם לא התחדשת בגרמנית שלך, רבים מהסרטים אכן מגיעים עם כתוביות באנגלית

כמה זמן טיסה לברלין ?10 אתרים סודיים לגלות בברלין

מספר אחת הבלרינה לא תרצה של אלטון. כשאתה מכיר את ההיסטוריה של ברלין, אתה חייב להניח שיש הרבה דברים מגניבים, ממש במחתרת ולהתחבר לארגון הזה היא הדרך הטובה ביותר לראות את האתרים הנשכחים האלה כיום מרינה בטיבטית, שמתורגמת בצורה מדהימה לברלין, עמותת עולמות תחתית חוקרת את המורכבויות של החלקים התת-קרקעיים של העיר ומציעה סיורים באתרים שונים, כמו בונקר גאזט לנין. האם אתה מסכים עם הבחירות שלנו בדוק את הקליפים הנהדרים הנוספים האלה לנסיעות מוג’ו והקפד להירשם ולצלצל בפעמון כדי לקבל הודעה על הסרטונים האחרונים שלנו? אתה . כשאתה מכיר את ההיסטוריה של ברלין, אתה חייב להניח שיש הרבה דברים מגניבים, ממש במחתרת ולהתחבר לארגון הזה היא הדרך הטובה ביותר לראות את האתרים הנשכחים האלה כיום מרינה בטיבטית, שמתורגמת בצורה מדהימה לברלין, עמותת עולמות תחתית חוקרת את המורכבויות של החלקים התת-קרקעיים של העיר ומציעה סיורים באתרים שונים, כמו בונקר גאזט לנין.

כשאתה מכיר את ההיסטוריה של ברלין, אתה חייב להניח שיש הרבה דברים מגניבים, ממש במחתרת ולהתחבר לארגון הזה היא הדרך הטובה ביותר לראות את האתרים הנשכחים האלה כיום מרינה בטיבטית, שמתורגמת בצורה מדהימה לברלין, עמותת עולמות תחתית חוקרת את המורכבויות של החלקים התת-קרקעיים של העיר ומציעה סיורים באתרים שונים, כמו בונקר גאזט לנין. ללכת ממש מתחת לאדמה ולהתחבר לארגון הזה היא הדרך הטובה ביותר לראות את האתרים הנשכחים האלה כיום מרינה בטיבטית, שמתורגמת בצורה מדהימה לברלין, מחקרים של איגוד העולם התחתון, המורכבויות של החלקים התת-קרקעיים של העיר ומציע סיורים באתרים שונים , כמו בונקר גאזט לנין הם ניסו להפוך כמה שיותר זמין, והציעו מגוון סיורים לקהל הרחב לרדת. ללכת ממש מתחת לאדמה ולהתחבר לארגון הזה היא הדרך הטובה ביותר לראות את האתרים הנשכחים האלה כיום מרינה בטיבטית, שמתורגמת בצורה מדהימה לברלין, מחקרים של איגוד העולם התחתון, המורכבויות של החלקים התת-קרקעיים של העיר ומציע סיורים באתרים שונים , כמו בונקר גאזט לנין הם ניסו להפוך כמה שיותר זמין, והציעו מגוון סיורים לקהל הרחב לרדת.

המורכבויות של החלקים התת-קרקעיים של העיר ומציע סיורים באתרים שונים, כמו בונקר גאזט לנין. הם ניסו לעשות כמה שיותר זמין, ומציעים מגוון סיורים לקהל הרחב לרדת.

כתיבת תגובה