You are currently viewing כמה זמן טיסה לבודפשט?✈️5 אתרים סודיים בבודפשט

כמה זמן טיסה לבודפשט?✈️5 אתרים סודיים בבודפשט

זמן הטיסה לבודפשט תלוי במסלול הטיסה וכיוון הטיסה אבל בדרך כלל זמן הטיסה לבודפשט הוא 3 וחצי שעות כאשר זמן הטיסה לבודפשט הכי נמוך יהיה 3 שעות ויכול להגיע ל3 שעות ו50 דקות.

חברות תעופה שטסות לבודפשט

אחרי שהסברנו על כמה זמן הטיסה אלו החברות שטסות לשם נכון לאוגוסט 2022 הם אלעל חברת התעופה הלאומית ישראייר שמוציאה 3 טיסות בשבוע לבודפשט רייאייר ווייז אייר חברות הלואו קוסט שוייז אייר זה נמל הבית שלהם ואני חושב שגם היא חברה תעופה הגדולה בבודפשט.

5 אתרים סודיים לעשות בבודפשט

  1. טוב ללכת למרחצאות זה דבר חובה בבודפשט לפי דעתי מתי יהיה לכם הזדמנות להיכנס לבריכה שנמצאת בתוך ארמון ממאה ה18 למרות שיש כמה מרחצאות מאוד מפורסמים אני ממליץ לנסות משהו שונה RUDAS Baths שהם מרחצאות טורקיים אותנתיים שרוב הוא מקורה מתחת לאדמה הוא בתוך הארמון/טירה/מבצר לא יודע בדיוק איך לקרוא לזה, זה יותר אותנטי וחוויה מיוחדת למי שהיו במרחצאות כמו גלרט.
  2. סיורי ברים ברובע היהודי הרבה ץיירים מכירים אבל שייט מסיבות בדנובה שמעתם? אז אנחנו רוצים להציע לכם משהו קצת שונה זה כולל שתיה חופשית לפני בבר של החברה שמתפעלת את הספינה קרוז של שעתיים בספינה ואז אפטר פראטי באחד המעדונים של בודפשט בהחלט חוויה לסירת המסיבות
  3. מוזיאון הודיני. לא הרבה יודעים אבל הודיני היה הונגרי בנוסף להיותו יהודי ויש מוזיאון קסמים באזור של בדוהה נחמד להעביר בו שעה.
  4. ללכת למסעדת המישלן אוניקס לעסקית אחת המסעדות היותר טעימות שהייתי בהם מטבח מודרני וכל מנה אינסטגרמית להפליא פשוט חפשו ONYX BUDAPEST בגוגל
  5. טוב האחרון לא סודי אבל הייתי חייב להכניס אותו פסטביל המוזיקה זיגט הנמצא באחד האיים בתוך בודפשט בדנובה כן לנהר הזה יש איים. כל שנה מופיעים האומנים הכי גדולים לשבוע בדרך כלל בסוף יולי או תחילת אוגוסט ,הוא פחות פופלרי על הישראלי מאשר הטומרולנד אבל בתור מישהו שהיה בשניהם הוא הרבה יותר טוב בגלל שחוץ מDJ המובילים בעולם גם אתה מקבל זמרים שבשיא התהילה שלהם וגם זמרים משנות ה80 וה90.

יש עוד הרבה מה לעשות בבודפשט ולא סתם בשיא יצאו 150 טיסות ישירות בחודש ליעד הזה מנמל התעופה בן גוריון בתור יעד שזמן הטיסה לבודפשט הוא רק 3 שעות וחצי זה בהחלט יעד חובה למשפחות צעירים זוגות ופנסיונרים כולם ימצאו מה לעשות בבודפשט.

בניגוד ליעדים כמו אתונה או פאפוס לסוג חופשה מסוימת בודפשט פשוט מתאימה לכולם גם אם אתם רוצים רק לקחת מלון טוב ולנוח.

כתיבת תגובה