You are currently viewing כמה זמן טיסה לאתונה ? ו5 המקומות שחובה לבקר
אתונה יוון

כמה זמן טיסה לאתונה ? ו5 המקומות שחובה לבקר

זמן הטיסה מישראל לאתונה הוא שעתיים ו10 דקות פה כמעט המסלול לא משנה וזה בדרך כלל אותו זמן.

כמה זמן מאתונה לישראל טיסה?

אותו דבר פחות 10 דקות אז טיסה חזור מאתונה לנתבג תקח בדרך כלל שעתיים בלבד וזה בין היעד הקצרים ביותר.

5 אטרקציות שחובה לראות באתונה

  1. כמובן אקרופוליס אתונה מקדש האקרופוליס מוכר כאתר אונסקו אני גם הייתי בטוח שאחד משבעת פלאי תבל אבל מסתבר שלא המקדש לא נכנס לרשימה בכל מקרה זה הסמל של אתונה ואפשר לומר גם האומה היוונית המודרנית אפשר לראות אותו מרוב הנקודות באתונה ובלילה הוא מאור ובולט. טיפ קטן אל תעשו את מסלול הנחש למקדש אקרופוליס אלה תקחו אוטובוס שמכניס אתכם משער למעל וככה לא תצתרכו לטפס על ההר. [אין הרבה מה לראות בדרך ולפי דעתי מיותר]
  2. מוזיאון הארכיאולגיה באתונה זה האטרקציה הראשונה שביקרתי באתונה זרקתי את התיקים במלון עדין לא קיבלנו חדר וחיפשנו משהו לעשות עד שנקבל המלון היה ליד המוזיאון ונכנסנו עליו ונשארנו 3 שעות!!! הרבה יצירות מעולם העתיק לא רק יווני אלה גם תערוכות משתנות כמו מצרים העתיקה.
  3. שכונת פלאקה השכונה שרוב הבניינים בה מהמאה ה19 מלאה קסם ,אפשר למצוא בה הרבה מסעדות ובתי קפה מקומיים טברנות שמתחילות את הערב החל מ18:00 מלאות במוזיקה יוונית והופעות חיות וגם הרבה קסם שקצת קשה למצוא בעיר הזאת.
  4. קבר החייל האלמוני באתונה כן אותו שם באתר ב ורשה פה גם אפשר לראות החלפת משמרות של חיילי המשמר היווני בתלבושת מלאה עם כל כללי הטקס. האתר נבנה בסגנון ארט דקו בשנות ה30 של המאה ה20 ונבנה למען החיילים שנפלו במלחמת העצמאות של יוון נגד האימפריה העות’מאנית.
  5. לאכול אוכל רחוב תנצלו את אתונה מספיק להסתכל בגוגל או בטריפ אדוויזר לחפש מקומות עם ציון טוב ולאכול שם רוב האוכל באתונה באמת טעים במיוחד אוכל הרחוב של אכילה בעמידה בין הגיירוסים הדהימים ב2 יורו [לעומת 50 שקל בארץ):] לבורקסים שונים ועוד כמה מאכלים מעניינים בעיר שווה לאכול כמה שיותר ברחוב.

כתיבת תגובה