You are currently viewing העיר העתיקה של דובאי Al Fahidi

העיר העתיקה של דובאי Al Fahidi

גלה איך נראו החיים בדובאי העתיקה, באמצע המאה ה -19 בשכונה ההיסטורית אל פאחי. ממוקם לאורך נחל דובאי, מחוז זה הוא אתר מורשת מרכזי עם הרבה מהתשתיות המקוריות שמורות ושלמות. אחד האזורים היותר יפים בדובאי מלא שווקים והיסטוריה.

העיר העתיקה של דובאי

מגדלי הרוח המסורתיים – בנויים מאבן, טיק, גבס, עץ דקל ועץ אלגום – מייצגים רק חלק קטן מההיסטוריה של אל פאחידי. כל סמטה, מסלול מתפתל ומגדל קליל מספרים סיפור של חיים לפני שבע האמירות.

ספינה משוחזרת בדובאי העתיקה

עקבו אחרי הרחובות המפותלים כדי לגלות מגוון פעילויות תרבות, מוזיאונים, גלריות אמנות, אירועים מיוחדים ואוכל מסורתי. בדוק את לוח השנה של דובאי, כך שלעולם לא תחמיץ אירוע בשכונה – במיוחד יריד האמנות סיקה ושבוע המורשת. אירועים ופעילויות באל פאחידי יש יותר מ -50 ‘בתים’ לחקור. התחילו במרכז לשיח מוחמד להבנת תרבות, שם תוכלו לצאת לסיור סוחף תרבותית ברובע. יש גם מוזיאון המטבעות המרתק עם למעלה מ -470 מטבעות נדירים המוצגים, המאירים זרקור על המערכת המוניטרית של האימפריה הבריטית, הודו ומדינות האזור לפני עצמאותם.

מבצר בעיר העתיקה בדובאי

נקודות עיקריות אחרות כוללות את בית הסימפוזיון והאירועים, שמארח לרוב אירועי תרבות ופעילויות הקשורות למורשת, כמו הפגנות של אומנים מקומיים. ודא שלא תחמיץ את בית הקליגרפיה (דאר אל חאט), המתמחה בקליגרפיה ערבית וכל מה שקשור לצורת האמנות היצירתית. בקרו גם בבית העירייה המהווה דוגמא יוצאת מהכלל לאדריכלות מסורתית של דובאי.

מפה

כתיבת תגובה