You are currently viewing בריחה לגן עדן:מדריך לחופים השווים ביותר בדובאי

בריחה לגן עדן:מדריך לחופים השווים ביותר בדובאי

מחפשים בריחה מושלמת מההמולה של חיי היומיום? אל תחפשו רחוק יותר מהחופים המדהימים של דובאי. עם המים הצלולים כבדולח, החול הלבן והנופים עוצרי הנשימה, החופים של דובאי הם המקום המושלם להירגע בו. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, החופים של דובאי מציעים משהו לכל אחד.

דובאי היא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בעולם. מחוף ג’ומיירה (Jumeirah) האייקוני ועד לפארק החוף המבודד אל ממזר (Al Mamzar Beach Park), יש משהו לכל אחד. הנה מדריך לכמה מהחופים הטובים ביותר בדובאי.

חוף ג’ומיירה

חוף ג’ומיירה הוא אחד החופים הפופולריים ביותר בדובאי. המלון ממוקם על החוף המערבי של העיר, ומהווה מקום נהדר לשחייה, לשיזוף ולהנאה מהנופים המדהימים של המפרץ הערבי. החוף משופע בעצי דקל ויש בו שפע של שירותים, כולל מקלחות, מלתחות ומסעדות.

פארק אל ממזר ביץ’

פארק חוף אל ממזר (Al Mamzar Beach Park) הוא מקום נהדר ליום משפחתי. הפארק ממוקם על החוף הצפוני של דובאי, וכולל חמישה חופים, כל אחד עם אווירה ייחודית משלו. הפארק מציע גם מגוון פעילויות, לרבות שחייה, כדורעף וכדורגל חופים. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה ליהנות מהם.

חוף העפיפונים

קייט ביץ’ (Kite Beach) הוא מקום מצוין לגלישת עפיפונים ולענפי ספורט מים אחרים. החוף, הממוקם על החוף המערבי של דובאי, משופע בעצי דקל ומציע שפע של שירותים, לרבות מקלחות, מלתחות ומסעדות. החוף הוא גם ביתם של מגוון בתי ספר לגלישת עפיפונים, מה שהופך אותו למקום נהדר למתחילים ולגולשי עפיפונים מנוסים כאחד.

חוף אום סוקיים

חוף אום סוקיים הוא מקום נהדר לשחייה ושיזוף. החוף, הממוקם על החוף המערבי של דובאי, משופע בעצי דקל ומציע שפע של שירותים, לרבות מקלחות, מלתחות ומסעדות. החוף הוא גם ביתם של מגוון רחב של ענפי ספורט מים, לרבות סקי מים ומצנחי רחיפה.

חוף ג’בל עלי

חוף ג’בל עלי הוא מקום נהדר לשחייה ושיזוף. החוף, הממוקם על החוף המערבי של דובאי, משופע בעצי דקל ומציע שפע של שירותים, לרבות מקלחות, מלתחות ומסעדות. החוף הוא גם ביתם של מגוון רחב של ענפי ספורט מים, לרבות סקי מים ומצנחי רחיפה.

עין דובאי

עין דובאי היא מקום נהדר לשחייה ושיזוף. החוף, הממוקם על החוף המערבי של דובאי, משופע בעצי דקל ומציע שפע של שירותים, לרבות מקלחות, מלתחות ומסעדות. החוף הוא גם ביתם של מגוון רחב של ענפי ספורט מים, לרבות סקי מים ומצנחי רחיפה.

חוף דובאי מרינה

חוף דובאי מרינה הוא מקום נהדר לשחייה ושיזוף. החוף, הממוקם על החוף המערבי של דובאי, משופע בעצי דקל ומציע שפע של שירותים, לרבות מקלחות, מלתחות ומסעדות. החוף הוא גם ביתם של מגוון רחב של ענפי ספורט מים, לרבות סקי מים ומצנחי רחיפה.

חוף אל סופוח

חוף אל סופוח הוא מקום נהדר לשחייה ושיזוף. החוף, הממוקם על החוף המערבי של דובאי, משופע בעצי דקל ומציע שפע של שירותים, לרבות מקלחות, מלתחות ומסעדות. החוף הוא גם ביתם של מגוון רחב של ענפי ספורט מים, לרבות סקי מים ומצנחי רחיפה.

לא משנה באיזה חוף תבחרו, אין ספק שתהיה לכם חוויה בלתי נשכחת. עם נופים מדהימים, מים צלולים ושפע של פעילויות, החופים של דובאי הם המקום המושלם לברוח ולהירגע. אז למה אתם מחכים? ארזו את התיקים שלכם וצאו לדובאי לחופשת החוף המושלמת.

כתיבת תגובה