You are currently viewing איפה לישון בברלין סקירת שכונות בברלין📸

איפה לישון בברלין סקירת שכונות בברלין📸

ברלין היא אחת הערים התוססות ביותר באירופה, והיא מפוצצת באטרקציות, מסעדות ומלונות לבחירה. בין אם אתם מחפשים מרכז עיר שוקק או אווירה רגועה יותר, יש משהו לכל אחד בברלין. הנה מבט על כמה מהאזורים והשכונות הטובים ביותר בברלין, ולמה לצפות כשאתה מבקר.

מיטה: מיטה היא הלב של ברלין וביתם של כמה מהאטרקציות האייקוניות ביותר של העיר. כאן תמצאו את שער ברנדנבורג, הרייכסטאג, אנדרטת השואה ואי המוזיאונים. האזור הוא גם ביתם של גלריות אמנות רבות, בתי קפה וחנויות, מה שהופך אותו למקום המושלם לחקור.

קרויצברג: קרויצברג הוא אחד הרובעים האופנתיים ביותר בברלין והוא ביתה של סצנת חיי לילה תוססת. האזור ידוע בתמהיל האקלקטי של ברים, מועדונים ומסעדות, כמו גם בגלריות האמנות ובחנויות העצמאיות שלו.

פרידריכסהיין: לרובע אופנתי זה במזרח ברלין יש הרבה מה להציע, מחיי הלילה התוססים שלו ועד לגלריות האמנות והסטודיו האלטרנטיביות שלו. האזור הוא גם ביתם של כמה ממאכלי הרחוב הטובים ביותר בעיר וגלריית איסט סייד (East Side Gallery) המפורסמת שלה.

שרלוטנבורג: רובע אופנתי זה הוא ביתם של כמה מהמלונות והמסעדות המפוארים ביותר בעיר. כאן תוכלו למצוא את רחוב הקניות הראשי של ברלין, קורפורסטנדאם( Kurfürstendamm ), כמו גם את ארמון שרלוטנבורג ( Charlottenburg Palace ) היפה.

פרנצלאואר ברג: אזור זה מושלם עבור אלה המחפשים אווירה רגועה יותר. האזור מלא בבתי קפה מקסימים, חנויות עצמאיות וגלריות, מה שהופך אותו למקום המושלם לספוג קצת תרבות מקומית.

Kreuzkölln: אזור זה הוא שילוב של קרויצברג ונויקלן והוא מקום נהדר עבור אלה המחפשים חוויה רגועה יותר. כאן תמצאו שילוב של ברים אופנתיים, גלריות אמנות ומסעדות.

נויקלן: אזור זה ידוע בחיי הלילה התוססים שלו ובתרבות האלטרנטיבית שלו. כאן תמצאו שילוב של ברים, מועדונים ומסעדות אתניות, כמו גם אוכל רחוב מהטובים ביותר בעיר.

שפנדאו: אזור זה ממוקם במערב ברלין והוא ביתם של כמה מהמבנים והכנסיות העתיקים ביותר בעיר. כאן תמצאו שילוב של מסעדות ופאבים מסורתיים, כמו גם כמה מהפארקים והאגמים הטובים ביותר בעיר.

אלה הם רק חלק מהאזורים והשכונות הרבים בברלין שכדאי לחקור. לא משנה מה אתם מחפשים, תמצאו משהו שיתאים לטעמכם בעיר התוססת הזו. ממלונות ומסעדות יוקרה ועד חיי לילה תוססים וגלריות אמנות, בברלין יש הכל.

כתיבת תגובה