You are currently viewing איפה לישון באמסטרדם? סקירת שכונות באמסטרדם

איפה לישון באמסטרדם? סקירת שכונות באמסטרדם

אמסטרדם היא אחת הערים האהובות ביותר באירופה, עם התרבות הייחודית שלה, תעלות מקסימות ואטרקציות ברמה עולמית. בין אם אתם מבקרים לכמה ימים או לכמה שבועות, העיר התוססת הזו בטוח תעצור את נשימתכם. כדי להפיק את המרב מהזמן שלכם באמסטרדם, חשוב לבחור את האזור והשכונה המתאימים לשהייתכם. אז אם אתם מתכננים ביקור בבירה ההולנדית, הנה מדריך לכמה מהאזורים הטובים ביותר לחקור.

brown and white concrete building during daytime

היורדאן:

יורדאן הוא אחד האזורים הציוריים ביותר של אמסטרדם, עם התעלות המקסימות שלו, הרחובות מלאי האווירה והארכיטקטורה ההולנדית המסורתית. שכונה מסורתית זו היא מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה והתרבות של העיר, עם שפע של בתי קפה, מסעדות וגלריות לחקור. המלון הוא גם ביתם של כמה מהאטרקציות הטובות ביותר של אמסטרדם, לרבות בית אנה פרנק (Anne Frank House) וכנסיית ווסטרקרק (Westerkerk).

אזור יורדאן באמסטרדם: מדריך לאטרקציות, מסעדות ובתי מלון

אזור יורדאן באמסטרדם הוא אחת השכונות התוססות והפופולריות ביותר בעיר. אזור יורדאן (Jordaan) ממוקם במרכז העיר, וידוע בתעלות המדהימות שלו, בחנויות הייחודיות ובחיי הלילה התוססים שלו. בין אם אתם מחפשים מקום לחקור את התרבות של העיר, למצוא כמה מהמסעדות הטובות ביותר בעיר, או להתארח במלון מפואר, באזור יורדאן יש הכל.

אטרקציות

אזור יורדאן (Jordaan) באמסטרדם הוא ביתם של כמה מהאטרקציות האייקוניות ביותר של העיר. מגשר סקיני האייקוני ועד לתעלות הציוריות, יש משהו לכל אחד. הנה רשימה של כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר באזור:

• גשר סקיני: אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר של העיר, גשר סקיני הוא סמלה של אמסטרדם מאז המאה ה-17. הגשר הוא אחד מגשרי העץ הבודדים שנותרו בעיר והוא יעד פופולרי לתיירים.

• בית אנה פרנק: מוזיאון זה מוקדש לאנה פרנק, נערה יהודייה צעירה שנאלצה להסתתר מפני רדיפות הנאצים במהלך מלחמת העולם השנייה. המוזיאון מציע סיורים מודרכים ומכיל שפע של מידע על חייה של אן ועל אירועי המלחמה.

• Westerkerk: כנסייה זו מהמאה ה-17 היא אחד המבנים האיקוניים ביותר באמסטרדם. הוא ידוע בארכיטקטורה המרשימה שלו, בחלונות הויטראז’ים היפים שלו ובמיקומו ליד בית אנה פרנק.

• שוק יורדאן: שוק יורדאן הוא יעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. הוא פתוח מדי שבת וכולל מגוון רחב של ספקים המוכרים תוצרת טרייה, פרחים וסחורות אחרות.

מסעדות

אזור יורדאן (Jordaan) באמסטרדם הוא ביתן של כמה מהמסעדות הטובות ביותר בעיר. בין אם אתם מחפשים מטבח הולנדי מסורתי או טוויסט מודרני על מנות קלאסיות, אזור יורדאן מציע משהו לכל אחד. להלן רשימה של כמה מהמסעדות הפופולריות ביותר באזור:

• פנקייקים!: מסעדת פנקייקים פופולרית זו מציעה מגוון רחב של פנקייקים הולנדיים מסורתיים. ממלוח ועד מתוק, יש משהו לכל אחד.

• De Kaaskamer: חנות גבינות הולנדית מסורתית זו מציעה מבחר רחב של גבינות איכותיות. יש להם גם בית קפה בו תוכלו ליהנות מצלחת גבינה וכוס יין.

• Brouwerij ‘t IJ: מבשלת בירה מקומית זו מציעה מגוון של בירות בוטיק בחדר הטעימות הנעים שלה. הם מציעים גם סיורים במבשלה בהם תוכלו ללמוד על תהליך הבישול.

• אופים וקלייה: בית קפה מודרני זה מציע מגוון רחב של קפה, תה ומאפים. הם פתוחים לארוחות בוקר, צהריים וערב ומציעים מקומות ישיבה בחוץ בחודשי הקיץ.

מלונות

אזור יורדאן (Jordaan) באמסטרדם הוא ביתם של כמה מהמלונות הטובים ביותר בעיר. ממלונות חמישה כוכבים מפוארים ועד חדרי בוטיק נעימים, באזור יורדאן יש משהו לכל תקציב וטעם. הנה רשימה של כמה מהמלונות הפופולריים ביותר באזור:

• מלון אסתרה: מלון יוקרה זה ממוקם בלב אזור יורדאן. המלון מציע חדרים וסוויטות מרווחים ומודרניים, כמו גם חדר כושר ומסעדה.

• מלון יורדאן: מלון בוטיק נעים זה ממוקם בלב אזור יורדאן. המלון מציע חדרים וסוויטות נוחים, כמו גם בר ומסעדה.

• Hotel V: מלון מודרני זה ממוקם בלב אזור יורדאן. המלון מציע חדרים וסוויטות מרווחים, כמו גם חדר כושר ומסעדה.

• מלון רומר: מלון מפואר זה ממוקם בלב אזור יורדאן. המלון מציע חדרים וסוויטות מרווחים, כמו גם חדר כושר ומסעדה.

אזור יורדאן (Jordaan) באמסטרדם הוא יעד חובה לכל מי שמעוניין לחקור את התרבות והאטרקציות של העיר. עם התעלות המדהימות, החנויות הייחודיות וחיי הלילה התוססים, אזור יורדאן מציע משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים מקום לחקור את התרבות של העיר, למצוא כמה מהמסעדות הטובות ביותר בעיר, או להתארח במלון מפואר, באזור יורדאן יש הכל.

De Pijp:

brown and white concrete building near body of water during daytime

דה פייפ היא אחת השכונות הטרנדיות ביותר באמסטרדם, עם אווירה תוססת ושילוב אקלקטי של חנויות, ברים ומסעדות. רובע יצירתי ותוסס זה הוא ביתו של שוק אלברט קויפ (Albert Cuyp Market) הנודע, בו תוכלו לטעום כמה מהמעדנים המקומיים הטעימים ביותר של אמסטרדם. דה פייפ הוא גם מקום נהדר לחקור את חיי הלילה של אמסטרדם, עם שפע של ברים ומועדונים לבדוק.

ברוכים הבאים לשכונה התוססת של דה פייפ, אמסטרדם! ביתם של מגוון אטרקציות, מסעדות ומלונות, דה פייפ הוא האזור המושלם לחקור במהלך שהותכם באמסטרדם. בין אם אתם מחפשים יום רגוע של סיורים או בילוי לילי מרגש, לדה פייפ יש משהו לכל אחד.

כשזה מגיע לאטרקציות, דה פייפ היא ביתם של כמה מהטובים ביותר בעיר. חוויית היינקן היא חובה לראות עבור כל מי שמבקר באזור. בואו לחוות את ההיסטוריה של בירת היינקן, לקבל מבט מבפנים על תהליך הבישול ואפילו להגיע לטעום כמה בירות. פארק סרפאטי הוא מרחב ירוק ושליו הממוקם באמצע דה פייפ. צאו לטיול ברחבי הפארק ותיהנו מיופיו של הטבע בלב אמסטרדם. שוק אלברט קויפ (Albert Cuyp Market) הוא מקום נהדר לערוך בו קניות ולטעום מאכלים הולנדיים אותנטיים. עם למעלה מ-250 דוכנים, אין ספק שתמצאו משהו ייחודי וטעים ליהנות ממנו.

דה פייפ היא גם ביתם של כמה מהמסעדות הטובות ביותר בעיר. מומלץ לבקר בבולניוס (Bolenius) וליהנות ממאכלים בהשראה צרפתית. Papeneiland הוא חובה לנסות עבור אוהבי פירות ים, מציע כמה מהדגים הטריים ביותר באמסטרדם. לחוויית סעודה ייחודית, גשו לדה קאס (De Kas), שם תוכלו ליהנות מארוחת גורמה באווירה של חממה.

אם מחפשים מקום לינה, לדה פייפ יש כמה מלונות מעולים לבחירה. מלון פולקסהוטל (Volkshotel) הוא מלון בוטיק מסוגנן הממוקם בשכונת דה פייפ (De Pijp) האופנתית. מלון סר אדם (Sir Adam Hotel) מציע יחידות אירוח מודרניות ומפוארות עם נופים נהדרים של העיר. ומלון קונסרבטוריון אמסטרדם הוא מלון חמישה כוכבים מפואר הממוקם בקונסרבטוריון מוזיקה לשעבר.

לא משנה מה אתם מחפשים, לדה פייפ יש משהו לכל אחד. מאטרקציות ועד מסעדות ומלונות, שכונה תוססת זו היא המקום המושלם לחקור במהלך שהותכם באמסטרדם.

רובע החלונות האדומים:

רובע החלונות האדומים המפורסם בעולם הוא אחד האזורים הידועים ביותר לשמצה של אמסטרדם והוא בהחלט שווה ביקור. אזור ייחודי ותוסס זה הוא ביתם של כמה מחיי הלילה הטובים ביותר של העיר, עם שפע של ברים, מועדונים ופאבים לחקור. בעוד שהרובע ידוע בטבע השופע שלו, הוא גם ביתם של כמה מהאטרקציות הטובות ביותר של אמסטרדם, כולל כנסיית אודה קרק (Oude Kerk) והמוזיאון הארוטי.

רובע החלונות האדומים באמסטרדם הוא אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בעולם. זהו אזור תוסס וצבעוני מלא באטרקציות, מסעדות ובתי מלון. מאמר זה יספק סקירה כללית של האטרקציות, המסעדות והמלונות באזור, כמו גם טיפים להפקת המרב מהביקור שלכם.

כשמדובר באטרקציות, רובע החלונות האדומים ידוע בעיקר בזכות החלונות המוארים באדום. חלונות אלה הם ביתם של ‘נשות הלילה’, הזמינות להשכרה למגוון שירותים. מדובר בחוויה ייחודית שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם וכזו שיש לחוות לפחות פעם אחת בחיים.

מלבד החלונות, יש שפע של אטרקציות אחרות ברובע החלונות האדומים. האזור הוא ביתם של מספר מוזיאונים, כגון מוזיאון הזנות ומוזיאון האש, המריחואנה וההמפ. זהו גם ביתם של מספר גלריות לאמנות, כגון גלריית רובע החלונות האדומים, ומגוון חנויות, כגון מכללת קנאביס ומוזיאון הסקס באמסטרדם.

כשזה מגיע לאוכל, ברובע החלונות האדומים יש משהו לכל אחד. האזור הוא ביתם של מגוון רחב של מסעדות, החל ממטבח הולנדי מסורתי ועד מאכלים בינלאומיים. יש גם שפע של בתי קפה וברים, בהם תוכלו ליהנות מבירה קרה או מכוס קפה.

לבסוף, ברובע החלונות האדומים יש שפע של אפשרויות לינה. המלונות באזור נעים בין אכסניות זולות לסוויטות יוקרה. יש גם מגוון של נכסים ב-Airbnb, המציעים תחושה ביתית יותר.

לא משנה מה אתם מחפשים, רובע החלונות האדומים בטוח שיהיה בו משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים חוויה ייחודית, בילוי לילי בעיר או לילה שקט, תוכלו למצוא אותה ברובע החלונות האדומים. לכן, אם אתם מתכננים טיול לאמסטרדם, הקפידו לעצור ברובע החלונות האדומים ולחוות את כל מה שיש לו להציע.

רובע המוזיאונים אמסטרדם:

כפי ששמו מרמז, רובע המוזיאונים הוא ביתם של כמה מהמוזיאונים, הגלריות והאטרקציות התרבותיות הטובות ביותר של אמסטרדם. אזור תוסס זה הוא ביתו של הרייקסמוזיאום (Rijksmuseum) הנודע, בו שוכן ציורו המפורסם של רמברנדט, משמר הלילה. יש גם את מוזיאון ואן גוך, מוזיאון סטדליק ובית אנה פרנק.

רובע המוזיאונים אמסטרדם הוא ביתם של כמה מהאטרקציות, המסעדות והמלונות האיקוניים וההיסטוריים ביותר באירופה. מהרייקסמוזיאום, מוזיאון סטדליק ומוזיאון ואן גוך ועד בית אנה פרנק, חוויית היינקן ושוק אלברט קויפ, אזור זה של אמסטרדם מציע משהו לכל אחד.

הרייקסמוזיאום (בהולנדית: Rijksmuseum) הוא המוזיאון הלאומי של הולנד, ובו האוסף הגדול ביותר במדינה של אמנות והיסטוריה הולנדית, כולל יצירות מופת של רמברנדט, ורמיר וואן גוך. המוזיאון כולל גם חוויית מולטימדיה אינטראקטיבית וספרייה עם יותר מ-10,000 ספרים.

מוזיאון סטדליק הוא המוזיאון הגדול ביותר לאמנות מודרנית ועכשווית בהולנד, המציג יצירות של וורהול, מונדריאן ואמנים מודרניים ועכשוויים בולטים אחרים. המוזיאון מארח גם תערוכות מתחלפות, קונצרטים ואירועי תרבות אחרים.

מוזיאון ואן גוך מוקדש לחייו ולעבודתו של הצייר הפוסט-אימפרסיוניסטי ההולנדי, וינסנט ואן גוך. המוזיאון מכיל את האוסף הגדול בעולם של ציורים, רישומים ומכתבים של ואן גוך.

בית אנה פרנק הוא מוזיאון המוקדש לחייה של אנה פרנק, נערה יהודייה שהסתתרה מהנאצים באמסטרדם במהלך מלחמת העולם השנייה. המוזיאון שוכן בבניין עצמו בו הסתתרו אנה פרנק ומשפחתה במשך שנתיים לפני שהתגלו ונשלחו למחנות ריכוז.

חוויית היינקן היא מבשלת בירה ומרכז מבקרים המוקדש למבשלת הבירה היינקן. המבקרים יכולים לחקור את ההיסטוריה של המבשלה וללמוד על תהליך הבישול, כמו גם לטעום מגוון של בירות היינקן.

שוק אלברט קויפ (Albert Cuyp Market) הוא השוק הפתוח הפופולרי ביותר באמסטרדם, המציע תוצרת טרייה, גבינות, דגים ועוד. השוק כולל גם מגוון דוכני אוכל רחוב וחנויות רבות המוכרות הכל, מעתיקות ועד בגדים.

רובע המוזיאונים הוא גם ביתם של מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה וברים. ממסעדות הולנדיות מסורתיות ועד מסעדות בינלאומיות, יש משהו שיספק כל תיאבון.

כשמדובר בלינה, רובע המוזיאונים מציע מגוון רחב של מלונות, החל מנכסים מפוארים בדירוג חמישה כוכבים ועד אכסניות ידידותיות לתקציב. רבים מהמלונות ממוקמים בנוחות ליד תחבורה ציבורית, מה שמקל עליך לחקור את שאר חלקי אמסטרדם.

רובע המוזיאונים אמסטרדם הוא יעד חובה לכל מי שמעוניין לחקור את התרבות וההיסטוריה של הולנד. בין אם אתם מתעניינים באמנות, היסטוריה, אוכל או סתם בילוי לילי מהנה, אין ספק שתמצאו משהו לאהוב ברובע התוסס הזה.

חגורת התעלות:

חגורת התעלות היא אחד האזורים האיקוניים ביותר של אמסטרדם, עם התעלות המדהימות, הגשרים ההיסטוריים והבניינים היפים שלה. רובע ציורי זה הוא מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה והתרבות של העיר, עם שפע של בתי קפה, מסעדות וגלריות לבדוק. חגורת התעלות היא גם ביתם של כמה מהאטרקציות הטובות ביותר של אמסטרדם, לרבות בית אנה פרנק וכנסיית ווסטרקרק (Westerkerk).

חגורת התעלות של אמסטרדם היא אחד האזורים האיקוניים והציוריים ביותר של העיר. מהגשרים האיקוניים שלה, לבתי הקפה והמסעדות הרבים, וכמובן, המלונות המהממים, בחגורת התעלות יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מחפשים טיול ערב רומנטי, אחר צהריים נינוח לחקור את התעלות המפורסמות של העיר, או את ההזדמנות להתארח באחד מהמלונות המפוארים הרבים של העיר, בחגורת התעלות יש הכל.

חגורת התעלות היא ביתם של כמה מהאטרקציות המפורסמות ביותר של אמסטרדם, כגון בית אנה פרנק, הארמון המלכותי ומוזיאון ואן גוך. אטרקציות אלו הן אתר חובה לכל מבקר בעיר, וכל אחת מהן מציעה תובנה ייחודית על התרבות וההיסטוריה של העיר. האזור הוא גם ביתם של מספר אטרקציות קטנות יותר ופחות מוכרות, כולל ה-Amsterdamse Bos, מוזיאון ההרמיטאז’, וה-Begijnhof.

חגורת התעלות היא גם ביתם של מגוון מסעדות ייחודיות, המציעות מגוון רחב של מאכלים מרחבי העולם. בין אם אתם מחפשים מטבח הולנדי מסורתי, אוכל צרפתי משובח או משהו אקזוטי יותר, אתם בטוח תמצאו משהו שיספק את בלוטות הטעם שלכם. עבור אלה המחפשים אווירה רגועה יותר, יש שפע של בתי קפה וברים הממוקמים לאורך התעלות. אלה המקום המושלם לשבת, להירגע ולראות את העולם עובר.

לבסוף, חגורת התעלות היא ביתם של כמה מהמלונות המפוארים ביותר בעיר. כל אחד מהם מציע סגנון ייחודי משלו, ממלונות יוקרה מודרניים ועד מבנים מסורתיים והיסטוריים יותר. מלונות אלה מציעים נופים מדהימים של התעלות, ומספקים את המקום המושלם להתרחק מכל זה וליהנות מיופיה של העיר.

בין אם אתם מחפשים טיול ערב רומנטי, אחר צהריים נינוח לחקור את התעלות של העיר, או את ההזדמנות להתארח באחד המלונות המפוארים של העיר, חגורת התעלות h

bicycles parked beside railings near body of water during daytime

איפה אוכלים באמסטרדם:

אמסטרדם ידועה במטבח הטעים שלה, עם שפע של מסעדות, בתי קפה וברים לחקור. כמה מהמסעדות הטובות ביותר בעיר כוללות את מסעדת De Kas, המגישה מנות הולנדיות מסורתיות באווירה מדהימה, ואת Brouwerij ‘t IJ, המציעה מגוון של בירות בוטיק טעימות.

איפה להתארח באמסטרדם:

כשמדובר בלינה, באמסטרדם יש שפע של אפשרויות לבחירה. אם אתם מחפשים משהו יוקרתי, אז מלון מריוט באמסטרדם הוא המקום המושלם לשהות בו. מלון מדהים זה הינו ממוקם במרכז העיר ומציע נופים עוצרי נשימה של התעלות. לחלופין, אם אתם מחפשים משהו יותר ידידותי לתקציב, אז Generator Amsterdam הוא אופציה נהדרת. אכסניה מודרנית זו מציעה חדרים נוחים ומיקום נהדר, מה שהופך אותה לבסיס המושלם לחקר העיר.

לא משנה מה אתם מחפשים, באמסטרדם יש משהו שיתאים לכולם. מהתעלות המדהימות והמבנים ההיסטוריים שלה ועד למטבח הטעים וחיי הלילה התוססים שלה, העיר הייחודית הזו בטוח תיקח את נשימתכם. לכן, אם אתם מתכננים ביקור בבירה ההולנדית, הקפידו לבדוק כמה מהאזורים והשכונות המדהימים האלה.

כתיבת תגובה