You are currently viewing איך מוציאים ויזה לדובאי ולאבו דאבי?
דובאי

איך מוציאים ויזה לדובאי ולאבו דאבי?

נדרשת ויזה בכניסה לאיחוד האמירויות הערביות מדצמבר 2020, איחוד האמירויות הערביות פרסמה הנחיה לפיה כל נוסע המחזיק בדרכון ישראלי חייב להחזיק באשרת כניסה לאיחוד האמירויות הערביות. ההנחיה תקפה עד להודעה חדשה ואינה צפויה להשתנות רק ב 2021 .

אנו ממליצים לכל מי שמתכנן לטוס לדובאי להשיג ויזה בהקדם האפשרי כדי לחסוך זמן וכסף. 

כיצד להגיש בקשה לויזה לדובאי? 

אשרות מונפקות רק על ידי סוכנויות מורשות. 

סוכנויות אלה מגישות בקשות ויזה למחלקת ההגירה מטעמכם ומטפלות עבורכם בכל הניירת והעמלות. להוצאת ויזה יש למלא טופס מיוחד ולצרף סריקת צבע / תמונה של הדרכון ותמונת הדרכון. את הויזה שתקבל יש להדפיס ולשאת איתך בעת ביצוע הצ’ק אין בשדה התעופה. 

אשרת הכניסה החד פעמית תקפה למשך 60 יום מיום ההנפקה ויכולה לשהות בדובאי למשך 30 יום לכל היותר. יש לציין כי הדרכון שלך חייב להיות בתוקף לפחות 6 חודשים מיום הכניסה לדובאי, ויש לרכוש ביטוח נסיעות.

כמה עולה הגשת בקשה לוויזה לדובאי? 

המחיר להנפקת אשרות לדובאי מתחיל ב- 99 דולר ארה”ב עבור אשרות רגילות, ועד 200 דולר עבור אשרות חירום שהונפקו תוך 24 שעות. 

ויזה רגילה: זוהי ויזה רגילה שיכולה להימשך עד 72 שעות ומחירה 99 דולר אמריקאי לאדם. אשרת חירום: זו ויזה המונפקת במסלול מהיר של עד 24 שעות. 

העלות יחסית גבוהה, היא מתאימה לנוסעים שתאריך הטיסה שלהם הוא בתוך 72 שעות ולא פחות מ -24 שעות. דמי הוויזה הם 200 דולר ארה”ב לאדם. הוצאת ויזה לדובאי באמצעות טיסה חשאית אינה נושאת באחריות כלשהי לתהליך הוצאת הויזה, וגם לא לאמצעי המידע או אבטחת המידע שננקטו על ידי סוכנות המשתמשים בוויזה. 

מתי תונפק האשרה לדובאי?

 מי שכבר רכש כרטיס – אנו ממליצים לבקש ויזה כעת. מי שאין לו כרטיס מומלץ לקנות תחילה כרטיס, ואז לבקש ויזה לדובאי ולביטוח נסיעות לחו”ל. תוצאת הויזה מוצגת בתמונה ונכנסת דיגיטלית למערכת ההגירה

(כך שלרוב אינך מתבקש להראות זאת לאחר הגעתך לדובאי, אך בכל מקרה חשוב לך). 

לא תוכלו להיכנס לדובאי ללא ויזה מתאימה, חשוב מאוד לדאוג לוויזה. 

בעלי דרכון זר זקוקים לויזה?

 לא דרושים אשרות אזרחים מ 106 מדינות בעולם זכאים להיכנס לאיחוד האמירויות ללא ויזה מוקדמת.

 אלה כוללים בעלי דרכון של ארצות הברית, בריטניה, רוסיה ומדינות האיחוד האירופי. במקרה זה עליכם להביא את הדרכון הזר שלכם, להציג אותו במחסום בנתב”ג ולהציגו בפני גורמי ההגירה בכניסה לאיחוד האמירויות הערביות.


כתיבת תגובה