You are currently viewing ✔️אטרקציות בדובאי 5 האטרקציות שחייבים לעשות בדובאי
אטרקציות בדובאי

✔️אטרקציות בדובאי 5 האטרקציות שחייבים לעשות בדובאי

יש מלא דברים לעשות בדובאי ועשרות אם לא מאות אטרקציות אבל אני רוצה לשיים את ה5 אטרקציות חובה שכל תייר חייב לעשות ולראות בדובאי אז אני מרכז את הרשימה שלי על האטרקציות והמקומות שחייבים להיות בהם:

1.בורג’ חליפה: אין ספק שבניין הבורג’ חליפה הוא הסמל של דובאי

בורג’ חליפה דובאי הבניין הכי גבוה בעולם והסמל המובהק של דובאי הוא אתר חובה לכל מי שמגיע לדובאי גובהו של המגדל הוא 828 מטרים ויש בו 163 קומות. ב2008 פרץ משבר הכלכלי הגדול והיה ספק גדול לגבי השלמת הבניין אבל אז בא הדוד העשיר של דובאי שיח’ חליפה בן זיאד שליט אבו דאבי מימן את סיום הפרויקט וקיבל את הבניין על שם שלו חליפה. עלות ההקמה מוערכת ב1.5 מילארד דולר כאשר זה כולל גם את האגם הענקי עם המזרקות ממתחת, ומי שבנה את הבניין זה חברת סמסונג בנייה כן אותה סמסונג מגלקסי היא פשוט עושה הכל.

בבניין יש משרדים בתי מגורים ומלון ארמני המפואר כמו כן קומות מסחר, הבניין מחובר לקניון דובאי הענקי בו יש אקווריום, היכל החלקה על קרח ברמה אולימפית ,מפלים ומאות חנויות. כל ערב החל משעה 6 וחצי מתחיל מופע המזרקות כל חצי שעה המוזיקה משתנה מפעם לפעם.

מחירים: יש כמה אפשרויות אפשר פשוט להיות למטה מאגם הכניסה הכי קלה זה דרך הקניון או דרך מבית מלון אדרס וזה חינם בלי כסף. אפשרות נוספת זה לעלות לקומה ה144 זה עולה כ-100 דולר 330 שקל. ועוד אפשרות שלפי דעתי הכי משתלמת למי שחייב להיות במגדל הכי גבוהה בעולם זה להזמין מראש מקום בבלונג’ של מסעדת אטמוספר בקומה 122 בבורג’ חליפה בדובאי היא המסעדה הכי גבוהה בעולם. יש מינימום בלונג’ בבוקר של 90 שקלים[שזה קפה ועוגה] לאדם ולאכול שם ארוחה תעלה בין 300-500 שקל לאדם בערב [צהריים קצת יותר זול]

photo-1559717201-fbb671ff56b7
בורג’ חליפה דובאי

2.גלובל וילג’ דובאי :

מתחם מגניב בדובאי בוא הרעיון מאחוריו זה לדמות את הבניינים והתרבות של רוב מדינות העולם. בגלובל וילג’ דובאי יש מעל 50אתרים שכל האתר מייצג מדינה ויש הופעות של אותה מדינה ובעיקר חנויות ודוכני אוכל שבה אפשר לקנות מוצרים מאותה מדינה ולאכול את האוכל שלה.

יש במקום גם לונה פארק קטן שעולה כסף על כל מתקן לא התלהבתי כל כך מלונה פארק אבל הגלובל וילג’ מטורף במיוחד לפודיז’ ומי שאוהב קניות. יש גם דברים שווים לקנות המחירים הם בהחלט לא מחירי תפירה ואפשר למצוא דברים מיוחדים.

מחיר: 15 שקל

Dubai_Global_Village_2020

3. לקחת מונית ולעצור בכמה שיותר אתרים בדובאי בשביל להצטלם ולשטוף את העיניים

אם אתם לדובאי לכמה ימים זה הדבר המושלם בשבילכם פשוט תזמינו הובר או לתפוס מונית בדובאי ותגידו לו שאתם רוצים לראות את הפריים של דובאי, את אי הדקלים, את מלון אטלנטיס המפואר, את בורג’ אל ארב כמובן, את המסגד הגדול, את אזור הנחל של דובאי ,העיר העתיקה והמרינה. יש עוד הרבה אתרים שאתם יכולים לעצור בהם כמו מוזיאון המדע לראות אותו מבחוץ כי הוא עדין לא נבנה הדאון טאון של דובאי ועוד הרבה אתרים אחרים שאתם פשוט צריכים להחליט מה בא לכם. לעלות על מונית עדיף בשעות הבוקר המאוחרות 10-11 שיש פחות תנועה לדאוג שיש בפלאפון סוללה ואחסון ,פשוט להנות ולהוציא לנו את עיניים באינסטגרם (:

מחירים: עשיתי כתבה על מחירי תחבורה בדובאי אפשר לבדוק אותה אבל בעיקרון קילומטר נסיעה במונית עולה בערך 11 שקלים הובר קצת יותר לי עלה סיבוב כזה לשעתיים 150 דירהם שזה 135 שקל. היינו 4 אנשים אז זה עלה פחות מ40 שקל לאדם והיינו ב7 אתרים בדובאי.

dubai

4. ספארי מדבר בדובאי/טיול ג’יפים בדובאי

טוב מכל האטרקציות בדובאי זה האטרקציה שהכי נהניתי וכל פעם שאני בדובאי אני עושה את זה.

אז אני ממש לא אוהב את מילה ספארי כי שאומרים לי ספארי אני רוצה לראות אריות ופילים או לפחות עדר תאו דוהר אז לפי דעתי זה הגדרה לא נכונה אבל ככה משווקים את זה. אז מה זה ספארי מדבר אם אין אריות? זה משתנה מחברה לחברה אבל בתחלאס באים לוקחים אתכם ממלון עם רכב 4X4 לאמצע המדבר נסיעה של שעה עד שעה וחצי למרכז טרקטורונים יש כאלה שכוללים אותם במחיר יש כאלה שאתם צריכים להוסיף כסף.

לוקחים טרקטורון ולוקחים אותו לדיונות ל20-30 דקות. אפשר לקחת טרקטורון כפול או יחיד,שבמנקום אפשר להצטלם עם עיט על היד, אמרנו ספארי לא? משם יש 2 אפשרויות אקסטרים ומשפחה באקסטרים הוא לוקח אתכם לחולות ומעיף אתכם באוויר אני מדבר 2 גלגלים באוויר על דיונה של 15 מטר וליסוע 80 קמ”ש על הדיונות עם פניות חדות כייף!!! משפחות פשוט נכנסים למדבר ברגוע בלי גלגלים באוויר, בשניהם עוצרים באמצע המדבר אפשר לעשות סקי חול על דיונה ובעיקר להצטלם במדבר על גבי הדיונות. משם חוזרים למתחם בדואי חלק עושים סיבוב על גמל בשביל חווית הספארי המלאה.

במאהל מושיבים אותך בדרך כלל על הרצפה עם שולחן יש בופה הכולל 3 מנות או 2 סלטים ומנה ראשונה העיקרית שיפודים עם ירקות וקינוח כלשהוא ומשם חזרה למלון. בדרך כלל הנהגים הם עובדים זרים אבל לא תמיד בפעם הראשונה היה לי נהג האמריתי תותח שדאג לנו מכל הלב.

מחיר: מבחינת האטרקציה זה כנראה האטרקציה הכי זולה מבחינת מה שמקבלים וגם בלי שום קשר. המחיר נע בין 65 שקל הכי זול שמצאתי כאשר הרוב סביב ה100 שקלים ויש גם 150 דולר לקחתי באחת הפעמים את הטיולים היותר יקרים והבנתי שפשוט תופרים אנשים אין כזה הבדל. בדרך כלל הטרקטורונים בהתחלה בעלות של בין 120 שקל ל250 תלוי במתחם ובטרקטורון ובארוחה אפשר להוסיף 50 שקל לשירות מלצרים.

טיול ג'יפים בדובאי
טיול ג’יפים בדובאי

5. סקי דובאי

אתר הסקי הפנימי הגדול בעולם בחום שיכול להגיע בקיץ ל50 מעלות מי לא רוצה לבקר בפלא כזה.

האתר נמצא בקניון האמירויות יש בו שבילי סקי מלאים רכבל וגם אפשר ללטף פינגווין אם ממש בא לכם.

בסקי דובאי אפשר להעביר חצי יום ואפילו יום בכייף ויש גם שיעורי סקי וסנו בורד במקום. הפארק נפתח ב2005 והיה חלק ממגמה הולכת וגדלה שדובאי הופכת להיות גן השעשועים הגדול בעולם.

סקי דובאי
סקי דובאי

כתיבת תגובה