You are currently viewing אוכל בלונדון מחירים אוכל רחוב ומסעדות בלונדון

אוכל בלונדון מחירים אוכל רחוב ומסעדות בלונדון

לונדון היא אחת הערים התוססות ביותר בעולם, ויש בה מגוון עצום של אוכל לבחירה. ממסעדות עם כוכבי מישלן ועד דוכני אוכל רחוב, יש משהו לכל אחד. אבל איך המחירים? מאמר זה יבחן את סוגי המזון השונים בלונדון ואת המחירים הנלווים אליהם.

כשמדובר במסעדות, אתה יכול לצפות לשלם יותר מאשר בערים אחרות. לונדון ידועה במסעדות היוקרה שלה, והמחירים נעים בין 20 ליש”ט לאדם לארוחה בסיסית למאות ליש”ט לחוויה מורכבת יותר. עם זאת, יש שפע של אפשרויות זולות יותר, כגון מסעדות אוכל מזדמנות, פאבים ודוכני אוכל רחוב, כך שאתה עדיין יכול ליהנות מארוחה טובה מבלי לשבור את הבנק.

אם אתם מחפשים חווית אוכל מזדמנת יותר, תוכלו לצפות לשלם בסביבות 10 – 15 לאדם. פאבים וברים מציעים לעתים קרובות אוכל במחיר נמוך יותר, עם ארוחה ומשקה שעולים בסביבות 10-15 ליש”ט. אוכל רחוב הוא גם אופציה נהדרת לאוכל זול, עם מנות כמו עטיפות פלאפל והמבורגרים גורמה שעולות בסביבות 5-10.

עבור אוכל בריטי מסורתי יותר, יש שפע של פאבים ומסעדות המגישים מנות קלאסיות כגון פיש אנד צ’יפס, ארוחות צלי וצלי יום ראשון. המחירים למנות אלה נעים בין 8-15 ליש”ט, תלוי בגודל המנה ובמרכיבים בהם נעשה שימוש.

כשמדובר באוכל משובח, בלונדון יש כמה מהמסעדות הטובות בעולם. המחירים במסעדות אלה יכולים לנוע בין כ-50 ליש”ט לאדם לארוחה בסיסית ועד מאות פאונדים לחוויה ראוותנית יותר. אם אתם מחפשים לזלוג, אז יש כמה מהמסעדות המפוארות ביותר בעולם בלונדון, אבל המחירים גבוהים באופן מובן.

מסעדות מזון מהיר יש גם בשפע בלונדון, והמחירים בדרך כלל נמוכים למדי. ארוחה בסיסית במקדונלדס או ב-KFC תעלה בסביבות 5-7 ליש”ט, בעוד שהמבורגר גורמה יותר מרשת מזון מהיר כמו Shake Shack יעלה בסביבות 9-12 ליש”ט.

לונדון ידועה גם בשפע שווקי האוכל שלה, בהם תוכלו לקבל מגוון מנות מרחבי העולם. המחירים משתנים בהתאם לסוג האוכל שאתם מחפשים, אך תוכלו לצפות לשלם בסביבות 5 – 10 ליש”ט לארוחה.

בסך הכל, אוכל בלונדון יכול להיות יקר, אבל יש שפע של אפשרויות עבור אלה על התקציב. מדוכני אוכל רחוב ועד פאבים ומסעדות, יש משהו לכל אחד. לכן, בין אם אתם מחפשים ארוחת גורמה או ביס זול לאכול, אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו אותה בלונדון.

כתיבת תגובה