You are currently viewing כמה זמן טיסה למילאנו? וכמה זמן נסיעה ממילאנו לגינואה?
כיכר הדומו במילאנו

כמה זמן טיסה למילאנו? וכמה זמן נסיעה ממילאנו לגינואה?

מילאנו איטליה בשביל להגיע לבירת האופנה האיטלקית בטיסה ישירה זמן הטיסה למילאן יהיה 4 שעות ועשר דקות שהכי נמוך זה יכול להיות שלוש שעות וחמשים דקות וזה יכול להגיע ל4 שעות וחצי תלוי במסלול וכיוון הטיסה.

מה שטוב ביעד הזה שיש הרבה חברות לאו קוסט שטסות אליו בנוסף לחברות סדירות כמו אלעל, בנוסף הוא שער גישה לא רק לכל צפון איטליה שממנה אפשר לקחת רכבת ולהגיע לכל מקום בצפון איטליה תוך 3-4 שעות ברכבת ישירה [לרוב 3 שעות] אלה גם לשוויץ ולריבריה הצרפתית.

יעד מעולה לטיולים משפחתיים עם רכב שאפשר לעבור בכמה מדינות ולראות נופי טבע וגם נופים אורבניים בנוסף יש הרבה פראקי שעשועים ואטרקציות למשפחות.

ממילאנו אפשר לקחת רכבת של שעה לגינואה ומשם יוצאים כל יום 2-3 קרוזים ויותר מהחברות הספנות הגדולות בעולם הרבה פעמים אפשר למצוא שייט בפנסיון מלא בפחות 100 דולר ללילה לאדם.

כמה זמן טיסה למילאנו? וכמה זמן נסיעה ממילאנו לגינואה?

המסע מתחיל במילאנו צ’ינטאלה, תחנת הרכבת המרכזית ומשם אנו נוסעים למנהלת ז’נבה פיאצה עם מדרגות בפאביה ובוגרה. זו נסיעה קטנה ונחמדה ברכבת, וכמו תמיד, יצרתי אנימציה עם העובדות העיקריות. הנסיעה אורכת כשעה וחצי במהלכה אנו מכסים מרחק של כשבעים וארבע נקודות: שני מיילים.

אוקיי, אז אנחנו מתחילים ממש מול מילאנו. צ’ינטאלה אחת מתחנות הרכבת הגדולות באירופה נפתחה בשנת 1931. זו בעצם דוגמה לאדריכלות פשיסטית.

הזמנתי כרטיס במחלקה הראשונה, אבל זה לא מגיע עם גישה לטרקלין, אז אני הולך ישר לרציפים, אבל יש מלכוד של תחנות הרכבת האיטלקיות הגדולות יותר. לפני שתוכלו להתקרב אפילו לרכבות. אתה צריך לעבור בקרת כרטיסים שאתה רואה כאן.

אוקיי, אנחנו בחלק של התחנה שבו המסילה נמצאת – וכאן אתה רואה את חופות הפלדה שלא היו חלק מהתכנון המקורי. למעשה, האדריכל משחרר את טחינה ותכנן אותה מתוך מחשבה על תחנת יוניון בוושינגטון, אך הפרויקט כולו השתנה בהיבטים שונים. כדי לרצות את טעמו של בניטו מוסוליני.

כמה זמן טיסה למילאנו? וכמה זמן נסיעה ממילאנו לגינואה?

בתחנה יש עדיין כמה סודות מאותה תקופה. למעשה, אני הולך לספר לכם עוד עליהם בדו”ח טיול אחר. זהו מאמן מספר 11, שם נמצא המושב שלי.

אני מתכוון מבחוץ. הרכבת נראית קצת מיושנת, אבל בואו נראה מה יש לתא הנוסעים להציע במחלקה הראשונה, יש להם פריסת מושבים עם שני מושבים בצד אחד ושורת מושבים בודדים בצד השני. הנה המושב שלי 14a, זה די נוח, אבל בשום אופן לא מפואר כמו בפטפוט המשא שישב לידו.

יש לך לוח חשמל ופח קטן, ואלה הם גווני החלונות. אבל באיזה סוג של רכבת אנחנו בעצם משתמשים כאן? נראה לי שהקטר מגיע מטרנטליה וזה כנראה מחלקה 402 B או, במקרה הזה, כנראה 402 B F, מכיוון שהרכבת הזו נוסעת כל הדרך למארסיי בצרפת בסדר, אנחנו עוזבים את מילאנו. הצעד הראשון שלנו יהיה פאביה באזור לומברדי.

כמה זמן טיסה למילאנו? וכמה זמן נסיעה ממילאנו לגינואה?

בהזדמנות זו, אני רוצה להזמין אתכם לעקוב אחריי גם באינסטגרם וגם בטוויטר, שם אני גם משתף כמה דברים שקשורים לנסיעות. אתה יכול למצוא אותי תחת אותו שם: מנטור נסיעות ETV. בשלב זה.

אנחנו חולפים על פני מילאנו למברטה, תחנת רכבת אזורית. יש בו 12 מסילות וכמה רכבות למרחקים ארוכים נהגו לעצור כאן: בסדר, אנחנו בפאביה עדיין באזור לומברדי. זוהי עיר עתיקה מאוד עם שורשיה שראשיתם בתקופה הטרום רומית.

זה בהחלט שווה ביקור אם אתה במילאנו בכל מקרה, יש הרבה רכבות אזוריות הולך אליו וזה פשוט לוקח לך חצי שעה בערך מ pavia. עברנו בכיוון דרום מזרח לעידן ווג, שיהיה הצעד הבא שלנו כאן. אתה רואה את נהר teeccino, שמגיע משווייץ, ולמעשה יש קנטון עם אותו שם כמו שאנחנו חולפים על פני נוף איטלקי יפה.

כאן אני רוצה לבקש מכם הצופים שלי לספר לי על מהומות הרכבת האהובות עליכם בקטע התגובות למטה שמאוד מעניין אותי, וזה נותן לי קצת השראה לסרטונים עתידיים. הייתי שמח לבחון רכבות איטלקיות נוספות הכוללות את הארג’נטו הצרפתית ואת האוויאנקה הצרפתית, ונוסעות לדרום איטליה, למשל, לנאפולי וסיציליה. בסדר, זה עידן הווג בשיח הפוליטי האיטלקי יש מונח מעניין, כלומר הטירה בימי הביניים, שפירושו עקרת הבית הבולגרית.

כמה זמן טיסה למילאנו? וכמה זמן נסיעה ממילאנו לגינואה?

זה כמובן סטריאוטיפ לתאר אדם ממוצע מהמעמד הבינוני, אולי משהו כמו ג’ו הממוצע או ג’יין הרגילה בצפון אמריקה. תחנת הרכבת וולגאריס הייתה המקום בו התרחשה אחת מתאונות הרכבת ההרסניות ביותר בהיסטוריה האיטלקית. ב-31 במאי 1962 התנגשה רכבת משא ברכבת נוסעים, הרגה 64 בני אדם ופצעה 40 נוסעים בסדר.

מבחינתי, זהו טיול תרשים שקט, אבל אם אתה נוסע למרסיי, זה ייקח יותר משבע שעות מספיק זמן כדי להיות רעב וצמא ימינה. לכן, יש להם מאמן ביסטרו שבו אתה יכול לקבל כמה חטיפים ומשהו לשתות. זה בדיוק המקום שאליו אני הולך כאן, אם הגעתם עד כאן בסרטון הזה, למה שלא תירשמו לערוץ? זה בחינם ויש עוד הרבה סרטונים שיבואו, הרבה נסיעות ברכבת כמו גם דוחות טיסה, ולמעשה אני חושב גם על כמה נסיעות בספינה.

ובכן אחרי ההליכה הזו ברכבת, הגעתי סוף סוף לפריז לצדק, אם זה מה שקניתי בקבוק מים ואת הוופל הנפוליטני עכשיו הם כבר באזור פיימונטה, בערך 29 ק”מ, דרומית מזרחית לעיירה אליס, אנדריאה. הרשו לי להתמקד במושב ותא הנוסעים כולל מעט את המושב.

כמה זמן טיסה למילאנו? וכמה זמן נסיעה ממילאנו לגינואה?

יש לנו אורות קריאה ותא עילי למטען. המושבים מגברים גם עם שולחן מגשים. מרווח הרגליים טוב, בדיוק כפי שהיינו מצפים במחלקה הראשונה.

שאלה שעדיין לא עניתי עליה היא המחיר של ההרפתקה הקטנה הזו. אתה יכול לנסוע ברכבת זו תמורת תשעה אירו בלבד, בתנאי שתבחר את התעריף החכם ותזמין מספיק זמן מראש. מחלקה ראשונה בשער המשחק הזה מגיעה תמורת 19 אירו.

כרטיסים אלה אינם ניתנים להחלפה או להחזר, אם כי הייתי אומר שהמחיר בסדר, אפילו עבור מחלקה ראשונה, עם זאת, לפחות כשנסעתי ב- Wi-Fi לא היה זמין, אנו מתקרבים יותר ויותר לזמן היעד שלנו כדי שאוכל להעריך את המסע הזה. ובכן. בשבילי זה היה טיול קטן ונחמד שלא היה יקר מדי.

כמה זמן טיסה למילאנו? וכמה זמן נסיעה ממילאנו לגינואה?

הכרטיס במחלקה הראשונה לא מגיע עם הרבה הטבות, אבל במחיר הזה אני לא חושב שאתה יכול לצפות לדברים כמו גישה לטרקלין, חיבור Wi-Fi היה נחמד, אם כי, כפי שאמרתי, אתה יכול להשתמש ברכבת זו כדי לנסוע למרסיי. עם זאת, זמן הנסיעה הוא קצת יותר מדי לטעמי, אבל עדיין זה אפשרות נסיעה. מה דעתך, האם אי פעם נסעת עם הרכבת הזו או אולי ברכבת טיילור האחרת, כי למעשה הם מפעילים גם רכבת לילה מפריז לוונציה? אני רוצה ליצור דוח גם על זה.

אני בטוח שזה מסע מעניין בדרך כלל על החוף והגענו לגנואה, פיאצה ונטורה לפני שאני עוזב את הרכבת. הנה כמה צילומים של האזור סביב התחנה, יפה מאוד ובצד שמאל, יש את האנדרטה לקריסטופורו קולומבו, שככל הנראה נולד בגנואה בכל מקרה.

כתיבת תגובה